![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie hem morgenvroeg om 6u, normaal heb ik dan z'n foto's. Als er foto's bij zijn die de moeite zijn, dan zet ik ze maandag online na een weekendje Frankfurt (IAA) ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Schitterend Porsche-piloot en toch een pak ervaring met de wagen zelf...
|
|||
|
|||
Quote:
[IMG] ![]() Last edited by Jowen; 25-09-2005 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Tot nu toe maar één gast op de lijst................
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Oei, als die er maar gaat zijn. Hadden namelijk een aanrijding in Druids. Ze reden wel de tweede race, zij het aardig langzaam.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Reed r in de GT250 Tag Heuer race tijdens het A1 GP weekend op spa. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Toen ik de sms ontving vorige week met er in "Hier is spa ist de moeite, mooi weer, de Daikin Mini en de Accent Porsche zijn ook hier." Schreef ik dus dat de Daikin Mini en de Thiers Porsche hadden getest op Spa tijdens de Porsche day's. Maar het was een Cup van First Motorsport (ook in de Accent kleuren) die op Spa in actie was naast de Daikin Mini. Hieronder "de bewijzen" ![]() ![]() ![]() Vanaf laat deze avond kan je wat foto's vinden van de Porsche Day's in Spa vorige woensdag. G-Force was er ook met twee radicals voor een sponsordag. De Courage was ook aanwezig. ![]() |
|
||||
|
||||
het schijnt dat jurgen vd goorbergh gaat rijden tijdens dit weekend in 1 van de DSC braincard auto's...
weet iemand welke? www.vdgoorbergh.com
|
|||
|
|||
Quote:
Peter vd Kolk met de Marcos MP600 Frank Moelands met een BMW Compact Co Visch met een BMW Compact |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
yep...
euhm... sorry... ben het ene weekend nog maar amper uit of ik zit al met mn hoofd in het volgende weekend ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de auto van Van Moerkerke die tijdens de 24 uur heeft meegedaan met Thiers-Thiers-Van Moerkerke-Van Mol...
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, Mijne radical zat er bij, die rode sr4, heb je toevallig geen foto's ervan, zou je ze willen mailen naar mij, v.beernaert@pandora.be dank u ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dan kan je hem al online vinden op de site ![]() Als het deze is, dan bezorg ik je hem in origineel format. Last edited by Mr.Dallara; 28-09-2005 at 16:37. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|