De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-03-2007, 00:06
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Patsche View Post
Zijn er soms foto's van vorige jaar of een site waardat we is kunnen zien en waar ga die door want voor mij is de nieuw?
Tuurlijk, vorig jaar waren we er ook. Hier vind je een verslagje.
Old 28-03-2007, 10:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by vanni View Post
1 vraagje:Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs?? Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen?? Staan er winkels met hun marchandies?? En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
éla, dat is niet 1 vraag, dat zijn er wel 4 he.

Q: Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs??
A: Heel groot, verspreid over meerdere hallen. Alles wat in het klein bestaat komt er aan bod. Modelbouw, die-cast, treinen, boten, stoommachines, RC, enz

Q: Is dit er één waar enkel de fabrikanten hun nieuwigheden voorstellen??
A: Absoluut niet. Ze zijn er wel, maar er net zo goed clubs, winkels, verkopers enz

Q: Staan er winkels met hun marchandies??
A: Absoluut wel. Vorig jaar lang gestaan aan de stand van Nimpex, die Duitse online shop. Airbrush Shop Almere was er ook denk ik, of was dat in Nieuwegein? In ieder geval, ge kunt kopen!

Q: En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
A: Daar heb ik nu niet zo op gelet, maar ik vermoed wel dat er standjes van winkels kunnen bij zijn waar zeldzaamheden gaan inzitten.

En, gaat ge mee? Hhugo komt van het Kortrijkse naar Zolder, dus misschien dat ge meekunt?
Reply With Quote
Old 28-03-2007, 13:51
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
éla, dat is niet 1 vraag, dat zijn er wel 4 he.
Q: Staan er winkels met hun marchandies??
A: Absoluut wel. Vorig jaar lang gestaan aan de stand van Nimpex, die Duitse online shop. Airbrush Shop Almere was er ook denk ik, of was dat in Nieuwegein? In ieder geval, ge kunt kopen!

Q: En kun je er ook zeldzaamheden vinden???
A: Daar heb ik nu niet zo op gelet, maar ik vermoed wel dat er standjes van winkels kunnen bij zijn waar zeldzaamheden gaan inzitten.
Airbrush shop Almere stond er ook ... en zeldzaamheden in Dortmund ... niet echt. 't Is meer een koop beurs voor materialen, RC, treinen, trucks, ... en statisch, maar dat is zeker niet het leeuwen aandeel, maar daarom niet minder interessant.
Reply With Quote
Old 28-03-2007, 15:00
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Airbrush shop Almere stond er ook ... en zeldzaamheden in Dortmund ... niet echt. 't Is meer een koop beurs voor materialen, RC, treinen, trucks, ... en statisch, maar dat is zeker niet het leeuwen aandeel, maar daarom niet minder interessant.
Toch waren er enkele standen vorig jaar, die uitsluitend kits verkochten, waar we even ingelopen zijn en waar ik toch ook minder courante items gezien heb.

Niet datgene wat ik bouw, maar toch. 't is een kwestie van kijken. Nu goed, zoals je al aangeeft, 't is een beurs vooral voor de nieuwigheden - daar zijn dit soort salons voor, maar zeldzaamheden zou ik niet per definitie uitsluiten.

Je kan het nog het best vergelijken met een autosalon, maar dan voor miniaturen, met als voordeel dat je je waar onmiddellijk mee naar huis kan nemen. En ook op een autosalon vind je soms snuisterijen ergens in een hoekje.

Last edited by Guido; 28-03-2007 at 15:05.
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 20:29
vanni vanni is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post

En, gaat ge mee? Hhugo komt van het Kortrijkse naar Zolder, dus misschien dat ge meekunt?

Danke voor de vakkundige antwoorden,Huudo
Hadden jullie de zaterdag geweest ging ik wel es durven meekomen. Een vrijdag lukt écht niet. Maar bedankt voor de invitatie
Reply With Quote
Old 16-04-2007, 21:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Voor diegene die meegaan, herneem ik nog even de details. Beschouw dit als de laatste en definitieve bevestiging (voor diegene die niet op de meeting waren).

Wanneer we gaan:
Vrijdag, 20 april 2007

Vertrek:
06.00 op de parking van Wheels in Zolder

Terug
Dat zal zo rond de klok van 21.00 zijn (vermoed ik)

Deelnemers:
- Huudo
- Sennake
- Gulfie (chauffeur van dienst)
- Hhugo
- Dominique
- Racer
- Petter

Vervoer
We hebben afgelopen vergadering de laadcapaciteit van de Mini-bus getest en deze is ook qua zitcomfort op de 3de rij goed bevonden. We zullen dus met 1 auto gaan.

Route
Ik navigeer, dus ik weet de weg.

Tot vrijdag!!
Reply With Quote
Old 20-04-2007, 20:51
Guest Guest is offline
De Paddock

modelbouw 2007 te Dortmund

Bedankt mannen voor het toffe gezelschap,ik heb er veel plezier aan gehad en het heeft me emotioneel goed gedaan.Dank u.
Reply With Quote
Old 21-04-2007, 12:44
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________

Het was inderdaad een toffe dag ... de afwezigen hadden meer dan ongelijk! Huudo heeft echter niet genavigeerd ... hij heeft vanop de laatste rij 'hoehaha hoehaha' geroepen al dansend rond zijn koffie thermostas en vrachtwagens tegen 220 km/h getrokken. Ieder zijn ding natuurlijk.

Foto's volgen, maar al bij al hebben we met 7 man toch maar 3 bouwdozen gekocht, maar heel veel superdetail dinges en 'tools'.

Trouwens, we hebben ook wel enkele standjes gezien die lijm verkochten om ijzeren moeren op glasplaten te lijmen ...

Foto's volgen!

Last edited by Sennake; 21-04-2007 at 15:00.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules