![]() |
|
|
||||
|
||||
worden er dan echt nog zo weinig sedans verkocht in europa ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zo slecht is het Seden segment ook weer niet hoor!! Gewoonweg te zien welk merk je over spreekt. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De volgende diesel is er eentje van Alfa, volgens een bericht in de laatse Autosport zien we in 2007 wellicht 6 Alfa's 147 aan de start. 4 op benzine en 2 stuks die moeten voorgloeien bij de start
![]() Waarom diesel? Simpelweg marketing. Het aantal verkochte Alfa's met een dieselkrachtbron neemt een steeds groter martkaandeel in. Met een WTCC deelname krikt men het sportieve imago op van de diesels. N-technology zou assistentie kunnen verlenen bij het runnen van de wagens.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Door zowel met benzine als diesel deel te nemen kan men het diesel project wat in de luwte ontwikkelen.
6 Alfa's in totaal lijkt me veel...al zou ik het wel toejuichen. ![]() |
|
|||
|
|||
Als dit echt waar blijkt te zijn, zullen Seat en BMW snel volgen. Ik meen mij te herinneren dat het S2000D reglement in het leven geroepen is op vraag van Seat; zij vertoonde in het begin van hun ETCC/WTCC deelname veel interesse om met een diesel te racen.
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat't waar is wat Alfa betreft : en 6 Alfa's joepie ! Nochtans hebben ze Giovanardi niks gevraagd en zijn Tavano en Morbidelli 'n stuk trager dan Farfus ...
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het geen "only-Italian" coureurs verhaal wordt. Waarom niet net als BMW en SEAT coureurs uit meerdere verschillende landen?
|
|
|||
|
|||
Heeft Giovanardi al niet bij getekend bij Vauxhall?
|
|
||||
|
||||
giovanardi heeft al eerder laten weten dat hij volgend jaar terug bij vauxhall zou wille rijden, zeker nu hij de brtse circuits eens deftig heeft mogen verkenne
http://www.touringcartimes.com/news.php?id=696 |
|
||||
|
||||
Giovanardi bij Vauxhall in btcc ligt zo goed als vast, maar 'n dual-programma à la Thompson is niet uitgesloten . Giovanardi heeft half zo veel races nodig om eens zo veel punten te scoren dan "taffeleers" Morbidelli en Tavano ...
Farfus is genen Italjonder hè Fire, maar idd. mogen ze bij Alfa wel eens diversifieren misschien komt er in Macau al versterking die volgend jaar aan bod komt : Couto ? Piedone ? Balzan ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Farfus is inderdaad geen Italiaan, maar ik scheer Brazilianen en Italianen maar even over 1 kam. Couto, Piedone en Balzan klinken nog steeds erg Italiaans (Ik weet Couto komt uit Macau). Waarom geen Duitser, Zweed of Belg bij Alfa. In de internationale lineup van SEAT heeft bijna iedereen wel een coureur die aanspreekt. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|