De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-10-2006, 18:01
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

worden er dan echt nog zo weinig sedans verkocht in europa ?
Reply With Quote
Old 04-10-2006, 22:27
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley
worden er dan echt nog zo weinig sedans verkocht in europa ?
Valt te zien over welk merk je spreekt, ja idd kan best geloven dat meer Chevy (ex daewoo afdeling bedoel ik infeite) liever een hatchback kope dan sedan. Maar kijk eens in de lijst van verkochte wagens per maand de top 10, zit daar niet telkens de BMW 3 Sedan, Mercedes C, Ford Mondeo & Audi A4 in?
Zo slecht is het Seden segment ook weer niet hoor!!
Gewoonweg te zien welk merk je over spreekt.
Reply With Quote
Old 04-10-2006, 22:31
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Valt te zien over welk merk je spreekt, ja idd kan best geloven dat meer Chevy (ex daewoo afdeling bedoel ik infeite) liever een hatchback kope dan sedan. Maar kijk eens in de lijst van verkochte wagens per maand de top 10, zit daar niet telkens de BMW 3 Sedan, Mercedes C, Ford Mondeo & Audi A4 in?
Zo slecht is het Seden segment ook weer niet hoor!!
Gewoonweg te zien welk merk je over spreekt.
Dan spreek je ook van een hogere klasse. In die klasse vind je bijna geen hatchbacks. De WTCC/BTCC modellen van SEAT, Vauxhall, Chevrolet zitten een klasse lager.
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 16:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De volgende diesel is er eentje van Alfa, volgens een bericht in de laatse Autosport zien we in 2007 wellicht 6 Alfa's 147 aan de start. 4 op benzine en 2 stuks die moeten voorgloeien bij de start

Waarom diesel? Simpelweg marketing. Het aantal verkochte Alfa's met een dieselkrachtbron neemt een steeds groter martkaandeel in. Met een WTCC deelname krikt men het sportieve imago op van de diesels. N-technology zou assistentie kunnen verlenen bij het runnen van de wagens.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 16:52
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Door zowel met benzine als diesel deel te nemen kan men het diesel project wat in de luwte ontwikkelen.

6 Alfa's in totaal lijkt me veel...al zou ik het wel toejuichen.
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 18:50
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Als dit echt waar blijkt te zijn, zullen Seat en BMW snel volgen. Ik meen mij te herinneren dat het S2000D reglement in het leven geroepen is op vraag van Seat; zij vertoonde in het begin van hun ETCC/WTCC deelname veel interesse om met een diesel te racen.
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 20:16
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Ik hoop dat't waar is wat Alfa betreft : en 6 Alfa's joepie ! Nochtans hebben ze Giovanardi niks gevraagd en zijn Tavano en Morbidelli 'n stuk trager dan Farfus ...
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 20:48
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik hoop dat het geen "only-Italian" coureurs verhaal wordt. Waarom niet net als BMW en SEAT coureurs uit meerdere verschillende landen?
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 20:49
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Heeft Giovanardi al niet bij getekend bij Vauxhall?
Reply With Quote
Old 07-10-2006, 23:24
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

giovanardi heeft al eerder laten weten dat hij volgend jaar terug bij vauxhall zou wille rijden, zeker nu hij de brtse circuits eens deftig heeft mogen verkenne

http://www.touringcartimes.com/news.php?id=696
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 23:04
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Giovanardi bij Vauxhall in btcc ligt zo goed als vast, maar 'n dual-programma à la Thompson is niet uitgesloten . Giovanardi heeft half zo veel races nodig om eens zo veel punten te scoren dan "taffeleers" Morbidelli en Tavano ...
Farfus is genen Italjonder hè Fire, maar idd. mogen ze bij Alfa wel eens diversifieren misschien komt er in Macau al versterking die volgend jaar aan bod komt : Couto ? Piedone ? Balzan ?
Reply With Quote
Old 09-10-2006, 17:27
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Giovanardi bij Vauxhall in btcc ligt zo goed als vast, maar 'n dual-programma à la Thompson is niet uitgesloten . Giovanardi heeft half zo veel races nodig om eens zo veel punten te scoren dan "taffeleers" Morbidelli en Tavano ...
Farfus is genen Italjonder hè Fire, maar idd. mogen ze bij Alfa wel eens diversifieren misschien komt er in Macau al versterking die volgend jaar aan bod komt : Couto ? Piedone ? Balzan ?
[off-topic]
Farfus is inderdaad geen Italiaan, maar ik scheer Brazilianen en Italianen maar even over 1 kam. Couto, Piedone en Balzan klinken nog steeds erg Italiaans (Ik weet Couto komt uit Macau). Waarom geen Duitser, Zweed of Belg bij Alfa. In de internationale lineup van SEAT heeft bijna iedereen wel een coureur die aanspreekt.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules