De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Toerisme wagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-10-2006, 15:11
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Die naam zegt me helemaal niks. Waar zouden we hem nog van moeten kennen?

Ondertussen kijk ik heel fel uit om de koers eens live te zien.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 13-10-2006, 15:15
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Vorig jaar 2e in STCC en dit jaar dus kampioen met een Audi A4. Is in het verleden SR2 kampioen geworden (voorloper van huidige LMP2 klasse) en heeft voor Courage deelgenomen aan Le Mans.
Reply With Quote
Old 13-10-2006, 15:16
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Heeft die Björk ooit met een zwarte touringcar BMW gereden?
Old 13-10-2006, 16:34
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Was dat vorig jaar niet in het STCC? Als teammate van Goransson?
Reply With Quote
Old 14-10-2006, 12:04
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Tijdens de laatste vrije training voor de kwalificatie laat Green weeral zien dat hij de snelste in kwalificatie trim is. De andere Mercedes rijders doen het wat minder.

Thed Bjork imponeert opnieuw met een 14de tijd. Benieuwd wat hij kan doen tijdens de kwalificatie sessie.
Reply With Quote
Old 14-10-2006, 18:47
De Paddock Enthousiast

Spengler klopt Kristensen nipt voor de pole. De strijd om de 2de plaats in het kampioenschap zal spannend worden. Schneider start pas als 9ste, maar zal tijdens de race vermoedelijk wel in top 5 geraken en zo dit weekend nog maar eens DTM kampioen worden.
Reply With Quote
Old 14-10-2006, 23:48
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

Echt jammer hoopte op Kristensen op pole in Lemans. Als hij het morgen maar goedmaakt.
Reply With Quote
Old 15-10-2006, 15:07
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

DTM begint echt mijn keel uit te hangen!
- Bij de start ramt alleman mekaar er uit, Ekstrom gaat van de baan en smijt zich er weer op (uit frustratie voor verloren tijd?). Resultaat: nog meer brokken. Ze zouden iedereen zijn eigen brokken moeten laten betalen, die pipo's zouden wel langer nadenken als ze er eentje rammen.
- Betekent het woord "chicane" iets voor die mannen? In het begin deden ze nog moeite om een beetje naar links en naar rechts te sturen, nu gaan ze al bijna zonder proberen rechtdoor. Mannen, das sneller maar zo loopt de baan nu eenmaal ni he. De baan is dat deel tussen de witte lijnen, in de bochten kunt ge een stukje curbstone meepakken, maar deze mannen vliegen regelmatig met alle vier de wielen voorbij die curbstone. Dat is de baan niet meer!
- de gemiddelde race is gewoon saai, amper inhalen en spelen met pitstops, alles komt neer op de pitstops. Tegelijk met de DTM was er ook MotoGP te zien, zalige race met spanning van begin tot eind.

Ik vind echt niks meer aan DTM, ik erger me er zelfs alleen maar aan
Reply With Quote
Old 15-10-2006, 15:09
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

hehe, nog een mooie screenshot gevonden van anderen die er ook zo over denken

Reply With Quote
Old 15-10-2006, 16:43
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik heb ook nog eens een DTM raceke op tv gevolgd, maar ik heb me toch geamuseerd hoor.
Maar kgeef u voor een groot deel gelijk.
Die start tegenwoordig 't is nogal wat. En die chicane nog veel meer, in't begin stonden er nog twee paaltjes, na enkele ronden was dat al weg en reed iedereen volledig rechts van de curb, tot halverwege Frentzen het 2e paaltje ook nog omverreed, en ze bij die chicane al bijne rechtdoor reden :s
Daar zouden ze strengere regels moeten opleggen en snel straffen, dan zal't snel gedaan zijn met dat afsnijden.

Anderszijds heeft die startcrash het verloop van de race wel bepaald. Vooral met de ogen op Schneider, die in mijn ogen een heel goede wedstrijd reed en gezien het seizoensverloop ook de terechte kampioen is.

Vooral de acties Schneider - Kaffer waren heel mooi om zien.

Vond het wel jammer voor Mika, die reed ook héél sterk, maar ziet dat dan in zijn 1e stop verloren gaan, die Mercedes stops gingen echt slecht vandaag, dikwijls meer dan een seconde trager als de Audi-stops.

En ik ben er zeker van dat de Paddockers ter plaatse zich zeker geamuseerd hebben!
Er was vandaag ook enorm veel publijk precies, zeker tegenover gisteren. Daar kunnen ze in Spa nog iets van leren.
Old 15-10-2006, 17:59
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

heb de race niet gezien, maar aan de beelden te zien rijdenze precies toch wel een bocht te weinig !!
bernd schneider nog maar eens kampioen , ik had het voor het seizoen niet verwacht, ik dacht eerder aan een eckstrom... maar die heeft dit seizoen dan ook wel super veel pech gehad..
ik denk ook dit ze dit jaar weer vollebak achter schneider stonden !
in 2003 reed albers ineens supergoed, waardoor in 2004 veel aandacht neer hem, en super talent paffett ging, in 2005 waren ze bij mercedes ook vol op paffett geconsentreert, maar dit seizoen moesten ze het toch weer met ouwe bernd dien , en hij doet het dan ook wel ! als je zijn kampioenschap bekijkt 2x gewonnen, dan 4x 2de en 1x 3de dan ben je gewoon super verdient kampioen !
spengler en kristensen waren ook wel goed, maar waren lang niet zo constant als bernd ! we gaan trouwens de laatste koers nog eens naar hockenheim.. schneider heeft wel al een race gewonnen (wat hij tot nu toe elk jaar heeft gedaan)
Reply With Quote
Old 15-10-2006, 18:04
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik had dit jaar ook niets meer van Schneider verwacht. Eerder een Hakkinen die zich met de titel zou kunnen moeien.
Spengler kende wel een heel sterke 2e seizoenshelft met vandaag zijn 3e overwinning! Kijk daar volgend jaar maar naar uit (of zou hij iets anders als DTM gaan rijden)
Old 15-10-2006, 19:48
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by student View Post
Bij de start ramt alleman mekaar er uit, Ekstrom gaat van de baan en smijt zich er weer op (uit frustratie voor verloren tijd?). Resultaat: nog meer brokken. Ze zouden iedereen zijn eigen brokken moeten laten betalen, die pipo's zouden wel langer nadenken als ze er eentje rammen.
Het is toch logisch dat Ekstrom en Stippler rechtdoor gaan en proberen terug op het circuit te geraken. Al bij al is er maar 1 slachtoffer extra gevallen: Lauda.

Vrijdag was al duidelijk dat de Audis een probleem hadden met hun long runs, terwijl de kwalificatie setup wel competitief was. Ze konden de Mercedesen totaal niet volgen tijdens de race.

De prestatie van Schneider vandaag was enorm knap. Heel wat Audi rijders voorbij gestoken die enorm hun best deed om Schneider te vertragen. Buiten die eerste paar bochten waren het zeer faire duels.

Ik begrijp wel niet waarom Alesi keer op keer grind op het circuit bleef gooien.
Reply With Quote
Old 16-10-2006, 19:25
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
DTM begint echt mijn keel uit te hangen!
- - Betekent het woord "chicane" iets voor die mannen? In het begin deden ze nog moeite om een beetje naar links en naar rechts te sturen, nu gaan ze al bijna zonder proberen rechtdoor. Mannen, das sneller maar zo loopt de baan nu eenmaal ni he. De baan is dat deel tussen de witte lijnen, in de bochten kunt ge een stukje curbstone meepakken, maar deze mannen vliegen regelmatig met alle vier de wielen voorbij die curbstone. Dat is de baan niet meer!

Dat was niet alleen tijdens de DTM race hoor. Dat gebeurde ook regelmatig tijdens de FFSA, F3 euroseries en Seat races. Het bleek voor velen precies een moeilijk S-bochtje.

Quote:
- de gemiddelde race is gewoon saai, amper inhalen en spelen met pitstops, alles komt neer op de pitstops. Tegelijk met de DTM was er ook MotoGP te zien, zalige race met spanning van begin tot eind.

Ik vind echt niks meer aan DTM, ik erger me er zelfs alleen maar aan
Dat gevoel heb ik totaal niet. OK, ik heb dit jaar al iets meer DTM-races met spanning gezien, maar die van gisteren was zeker de moeite.
Die sound alleen al gaf me de nodige rillingen.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 16-10-2006, 19:27
Yannick R's Avatar
Yannick R Yannick R is offline
De Paddock Regular

Ik ben blij dat Schneider kampioen is, meer dan verdiend!
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules