![]() |
|
|
||||
|
||||
Wederom een of andere blauwe blazer die denkt dat ie het middelpunt van de meeting is:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Gaan we Longin tot Belcar Blaatschaap 2006 uitroepen? Begin een beetje moe te worden van de media-strategie van de beste man.
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik vindt die persoonlijk een slechte verliezer. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind het is goed dat Longin zen gedacht zegt...
Hij heeft overschot van gelijk over het inzetten van die 2de SRT corvette. Wat een laag bij de gronds manoevre... Belcar Blaatschaap 2006 - Bert longin zal het dan toch moeten afleggen tegen enkele Paddockers die m.i meer "recht" op die titel hebben. Leve de Stealth B6!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als Longin een echte racer is, dan laat hij zondag de resultaten spreken en klopt de twee SRT's op de track. Op voorhand zitten mekkeren over racevervalsing... Ze nemen toch geen punten af wegens in de gastklasse.
Trouwens, het rode licht staat er niet om te pesten, maar voor de veiligheid van de piloten... De mensen van de veiligheid zullen me bijtreden, hoog tijd dat een aantal piloten nog eens de reglementen gaan lezen. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Een andere wagen inzetten om te beletten dat GLPK kampioen zou kunnen worden is imo een beetje laag bij de grond... SRT verdedig op een waardige manier u titel door het in een 1 op 1 gevecht te laten zien..! Ik vond het zelfde ook vorig jaar in het WTCC door het inzetten van RBM van een extra wagen.
Last edited by JPMontoya; 06-10-2006 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Reglementen zijn er...om de achterpoortjes te vinden.
SRT heeft alles zeer goed uitgekiemd. Als je de middelen hebt, waarom ze dan niet gebruiken?
|
||||
|
||||
Hi,
Wat een gedoe allemaal om een actie van Bert...en wat een gedoe om die extra wagen van SRT. De Belcar heeft al weinig positiefs te brengen, zoals een spannende competitie in klasse 1...dus wees eens blij met de positieve dingen, zoals een 3e Corvette in de race. Als de rollen om waren gedraaid, had GLPK ook gekeken of ze ergens SRT konden dwarsbomen. Laten we hopen op een super gevecht óp de baan tussen GLPK en de 2 van SRT! En dat het geen gevecht wordt op dit forum tussen de voorstanders en tegenstanders van wie dan ook.... Sorry, maar ik moest dit even van mijn hart ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|