|
|
|||
|
|||
aangezien ik er vrijdag niet kan zijn bevestig ik bij deze plechtig mijn deelname aan het tripje naar Nieuwegein !
Ik lees of verneem via PM de details wel. (van 06.00 tot 22.00)
|
||||
|
||||
We hebben al een plooibankje meegebracht vanuit Engeland. Ik zal het vrijdag meebrengen naar de vergadering.
|
|
||||
|
||||
Denk je ook eens aan die PE ruitenwissers? Ik wil ze wel van je overnemen.
|
||||
|
||||
Op de site van IPMS-Nederland staat het plan hoe de zaalindeling er voorlopig al uitziet.
Wij staan in de Event-hal op plaats K-8. http://www.ipms.nl/nats/nats-plattegrond.html We gaan daar weer een paar oude bekenden tegen het lijf lopen, oa de mannen van Moveleo, KMK en de onvergetelijke L. Sturm.
|
||||
|
||||
Buiten de tafellakens en de ronde spiegels heb ik ook dit exemplaar liggen.
Wat denken jullie, zou ik deze ook meenemen of valt hij te groot uit? Ik heb hem ooit in Hasselt gebruikt op mijne stand.
|
||||
|
||||
@ Nismo,
Als het niet te moeilijk is om die grote spiegel mee te nemen, dan zou ik zeggen: Waarom niet? We zien wel of we hem op de tafel ergens ingepast krijgen. Als we hem niet meenemen zullen we het immers nooit weten. |
|
||||
|
||||
Praktische modaliteiten zoals afgesproken tijdens de laatste modelbouwbijeenkomst.
- Rendez-vous op de carpool parking Houthalen om 05.30 voor de volgende personen: Guido, Gulfie, Nismo, Tom21 . Gulfie en Tom21 zullen onderling overleggen hoe en waar ze elkaar zien in Genk. - Rendez-vous op de carpool parking Sint-Job om 06.30 voor de volgende personen: Sennake, BS Models, Petter, Dominique, HHugo, Carlos. Zij zullen daar vervoegd worden door de carpoolers van Houthalen. - Vandaaruit vertrekken we dan naar Nieuwegein. Vermoedelijke aankomst in Nieuwegein omstreeks 08.30 - Dit laat ons nog ruim 1,5 om alles op te bouwen enz. Ik vermoed dat terwijl er door een crew wordt opgebouwd - met 10 man aan de tafel zal wel wringen worden - de rest ter plaatse al wel een ontbijt zal kunnen nuttigen. Echter, misschien is het toch ook aan te raden, voor diegene die absoluut niet zonder kunnen, om zelf enkele boterhammekes te voorzien (just in case). - Ik herneem de afgesproken lijst van te exposeren modellen niet meer (teveel typwerk) aangezien iedereen nog wel weet wat hij wil meenemen. Moest je het vergeten zijn, laat het dan maar weten, dan post ik het nog wel. - De dag loopt officieel ten einde om 17.00, dus ik vermoed dat we tussen 17.00 en 18.00 wel in Nieuwegein kunnen vertrekken. Tel daar nog een dik uurtje bij vooraleer we bij Breda de grens richting Antwerpen over zijn en je hebt onmiddellijk een idee van het uur rond hetwelk we langs diezelfde autosnelweg zullen stoppen voor het avondeten. Da's dus tussen 19.00 en 19.30. Tel daar nog een klein uur bij vooraleer we ook dat weer gehad hebben en omstreeks 20.00 à 20.30 kachelen we weer verder richting resp. St-Job en Houthalen. Moest ik nog iets vergeten zijn, vul gerust verder aan. Moest er iets niet 100% duidelijk zijn -> vragen maar. In ieder geval: tot zaterdagochtend! |
|
||||
|
||||
Kunnen we op de beurs in clubverband kits te koop aanbieden ?
PS Bart en ik rijden samen naar Sint-Job |
|
|||
|
|||
Schooone spiegel zeg!
Allezsins veel succes alginder! G. |
|
||||
|
||||
Wel, om heel eerlijk te zijn, moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik heb nog een "last minute request" gedaan, maar heb nog geen antwoord ontvangen. Ik ga ervan uit dat het niet mag en zal zelf geen modellen meenemen om te verkopen.
Langs de andere kant, kun je natuurlijk wel dozen meenemen en als het niet mag, ze gewoon in de auto laten... up to you. Ik neem er in ieder geval, zoals gezegd, geen mee. |
|
||||
|
||||
Ik moet met spijt melden dat ik morgen niet meekan naar de IPMS...Ik heb al naar Gulfie gebeld om het te melden en hij zou het morgen melden aan Guido. Ik wou Guido zelf bellen, maar had zijn nummer niet.
De rede dat ik niet meega is dat mijn vriendin ziek is geworden en ik laat haar, in haar toestand, liever niet alleen. Had er graag bij geweest, maar de gezondheid van vrouw en kind gaat toch voor! Haal de prijzen maar binnen daar! Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Verzorg haar/beiden goed. Wij zullen het werk ginder wel overnemen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Tja, wat moet ik nu op zeggen, buiten dan dat je hier op het forum op mijn naam kan klikken en dan in het pop-up menuutje op "View Public Profile". Daar staat dan mijn GSM-nummer vermeld. Precies voor dit soort van toestanden.
Een forum functie die wellicht door zo goed als niemand gekend is... Hoop in ieder geval dat het al wat beter gesteld is met vrouw en kind. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook foto's genomen van zowel onze tentoongestelde modellen, als modellen van de wedstrijd. Ben er vandaag niet toegekomen om ze online te zetten, dus nog even geduld. Dinsdag (morgen pas laat terug van buitenlandse trip) komen ze online.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|