![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom denk je dat?
|
|
|||
|
|||
Vanthoor pakte vandaag een sterke pole, maar er had meer ingezeten
ook wordt er min of meer bevestigd dat hij met VW op een deelname aan de Euroseries werkt reeds deze winter heeft hij heel de tijd met een Euroseries chassis getest van VW, dus dat wil zeggen dat als hij in 2010 aantreed hij een behoorlijke voorsprong heeft op andere debutanten |
|
||||
|
||||
Goed nieuws voor Laurens Vanthoor.
Dit staat te lezen op autosport.be: Quote:
http://www.autosport.be/news/2009/04...staanbodAndreu Eigenlijk vind ik dat Laurens een eigen thread verdient. ![]() |
|
|||
|
|||
ja misschien wel
![]() had het trouwens ook gezien, maar gezien ik wat druk met school bezig was geen tijd om op de blog te zetten maar erg goed nieuws ja, ik ben benieuwd of hij zo'n zware wagen al aankan |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan mag hij pas rijden. En die uitnodiging zal waarschijnlijk niks anders zijn dan een promo stunt. Hij komt zijn kampioenschap hier ook maar promoten he. Last edited by Fonne; 19-04-2009 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Wat hebben ze daar nu bij te winnen?
|
|
||||
|
||||
Ook het vermelden waard dat Baguette in z'n eerste race in Barcelona een mooie 2de plaats verzilverde nadat ie van op de 3de plek startte.
In race 2 moest hij jammer genoeg z'n wagen aan de kant zetten wegens een oververhitte motor en gebroken koppeling... Bron: autosport.be |
|
|||
|
|||
jep, ik ben er zelfs van overtuigd dat Baguette had gewonnen moest hij niet uitgevallen zijn
hij reed immers heel de tijd voor Martinez in een betere wage |
|
||||
|
||||
Jan Heylen test volgende week een indylights volgens radio le mans op twitter
|
|