![]() |
|
|
||||
|
||||
Ikke ga ook niet, ik heb geen zin meer in die militaire beurzen. Ik ga, denk ik, de 13de wel eens naar Houten rijden om eens te zien wat zo`n Namac beurs allemaal te bieden heeft
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ergens gelezen dar er het eerste weekend van oktober een beurs is in Affligem (denk van IPMS).
Weet iemand hier meer over? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik ga daar zeker naar toe. Vorig jaar was dezelfde beurs nog in Wieze, maar is verhuisd naar Affligem. Dit is de IPMS beurs. Veel miltair, maar ook een beetje civiel en Luc Sturm staat er ook met een stand.
Lesley |
|
||||
|
||||
Je weet toch toevallig de exacte locatie en de bezoekuren niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bellekouter Hall Bellestraat 99 1790 Affligem €4,- entree
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Geachte Paddockers,
Zoals ik hierboven al heb laten uitschijnen ga ik dus op zondag 2 oktober een bezoekje brengen aan de modelbouwbeurs in Affligem. Ik ben namelijk op zoek naar "gras" (dus zo op een rol) voor een diorama te maken, liefst zelfklevend (voor men vliegveld verder af te werken ![]() Ik hoop dat ik op deze beurs mijn gerief ga vinden. Kunnen jullie mij misschien al wat op weg helpen met welke soorten, fabrikanten, kwaliteit... er allemaal zijn? Zijn er mensen die dit al gebruikt hebben en dus ervaring hebben? Bedankt voor de reacties ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bedankt! Juist pb gestuurd naar Gert Mertens
Last edited by NetForce84; 22-09-2011 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Miniatuurauto ruilbeurs in Tienen
Volgende zondag in Tienen
|
|
||||
|
||||
Hallo Iedereen,
Ik ben vandaag eens naar de IPMS beurs geweest in Affligem. Natuurlijk zoals vorig jaar een militaire beurs. Er stonden wel een paar wagens tussen maar duidelijk zeer in de minderheid. Er stond natuurlijk ook schoon gerief tussen het militair, maar is niet echt mijn ding. Ik heb natuurlijk enkele foto's genomen(kon ik men nieuw toestel eens uittesten). Ik ben natuurlijk wel even blijven staan om een klapke te doen met Luc Sturm( en natuurlijk een paar kitjes van hem gekocht) die je zoals gewoonlijk van ver al hoort, maar het is een blijft een toffe mens. Domino was ook weer aanwezig, maar hadden volgens mij minder mee dan vorig jaar in Wieze, waar ik ook naartoe ben geweest. Het was zeker eens de moeite om eens naar daar af te zakken om de andere modelbouw tak eens van dichtbij te bezichtigen. Dus tot conclusie, een zeer geslaagde dag er was niet zoveel volk(kwam door het goede weer), maar toch een leuke bedoening. Wie ik er ook tegenkwam was corsyves(Yves), die we natuurlijk kennen van hier op het forum. Tot laatste nog een link me alle foto's doe ik genomen heb. Nog iets vergeten toe te voegen. Ik heb me ook de Darth Vaders Tie Fighter angeschaft, omdat ik een grote Star Wars fan ben. Hier is de link van de foto's: http://s1121.photobucket.com/albums/...fligem%202011/ Groeten en tot een volgende keer(Ferrari Museum Italïe) Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|