![]() |
|
|
||||
|
||||
Deel 3
Enkele projecten in aanbouw; Enkele bouwdozen die in verkoop gezet werden;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 02-05-2011 at 19:29. |
|
||||
|
||||
Deel 4
Enkele paddockers die de boel draaiende hielden; Op zoektocht bij Domino; Een bekende bezoeker
|
||||
|
||||
Deel 5
Enkele modellen wat dichterbij de lens gehaald;
|
||||
|
||||
Deel 6
Enkele wedstrijdmodellen;
|
||||
|
||||
Deel 7
Enkele concurrenten op de wedstrijd; Sfeerbeeld uit de zaal;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 02-05-2011 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Deel 8
Nog enkele mobiele sfeerbeelden; Een Pocher-F40 die omgebouwd wordt naar een Ferrari F40 Barchetta Beurlys Voor de geinteresseerden, Hier kan je de bouw volgen.
|
||||
|
||||
Deel 9
Om af te sluiten nog enkele sfeerbeelden van modellen uit de andere categorieen; Dat was het dan wat mijn bijdrage betreft, als er mensen zijn die nog andere foto's hebben, post ze gerust en laat ons meegenieten. Tot de volgende keer. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 02-05-2011 at 21:26. |
|
||||
|
||||
jammer dat ik niet ben gekomen
volgend jaar kom ik zeker eens kijken
|
||||
|
||||
Knap ! Proficiat aan de winnaars en de deelnemers !!
|
||||
|
||||
Het was bots een leuke beurs. Proficiat aan alle winnaars.
Lesley |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|