![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
En kdoe nie zovel tegelijk denk ik:MSN, internet, word en dan soms nog mn mail. Meer staat er nie tegelijk op. Maar kheb wel voor da m regelmatig op een site blijft hangen en dan gewoon blokkeert, soms is t op te lossen maar soms weigert m dan ook maar iet te doen. |
|
||||
|
||||
Redje, ik heb deze opmerking ook al gemaakt aan andere adressen als het jouwe, en aangezien we neutraal trachten te blijven zal ik het jou ook vragen :
Laat de chat-taal voor de chatkanalen, en tracht in dit forum een beetje op je taal te letten. Schrijf Nederlands, zodat iedereen kan verstaan wat je bedoelt. En ik heb het dan zeker niet over taalfouten, daar zijn we nogal ruimdenkend in. Tenslotte zijn de lezers van dit forum mensen van allerlei "pluimage" wat betekent dat het zeker niet allemaal doorwinterde "chatters" zijn. No hard feelings, ok? |
|
||||
|
||||
Sorry, het is zeker nie verkeerd bedoeld, maar op andere forums laten ze dat toe en ik ben da gewoon, maar ik zal het proberen af te leren.
|
|
||||
|
||||
Ok, dank je.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Taal
Dear Sennake,
is it allowed by yours highness to write and use Oxford English or shall thou also ask me to write in Dutch? Yours truly etc. |
|
||||
|
||||
As long as thy English is flawless, thou will be allowed to do so, but thou will be doomed when thou writes a mistake!
|
|
||||
|
||||
My kingdom for a prancing horse!!!
jan |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|