De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-07-2003, 23:22
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Het is trouwens idd een israelische ster.

Old 20-07-2003, 23:23
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Oops, sorry. Quote ipv edit
Old 20-07-2003, 23:26
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Mja die man is echt maf. Wie loopt er nu naar Verstappen toe ?

Trouwens, stel je voor dat die wordt aangereden. Miljoenen tv-kijkers in schock, live rondvliegende ledematen....(ieuw!)
Old 21-07-2003, 00:01
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

mjah, die bolides komen daar toch tegen een aanzienlijke snelheid aangereden... 1'tje die net op het rechte stuk een aanpassing maakt aan zen stuur of ietwat op iets anders lette en het is het prijs hé. Hoewel het erg onwaarschijnlijk lijkt dat een f1-piloot tijdens de race niet op de baan let
Old 21-07-2003, 02:09
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Met zo iemand moet je geen compassie hebben, hij brengt immers niet alleen zichzelf, maar ook de piloten en de supporters naast het circuit, evenals de marchals in gevaar!

Zware straf, maar dan een echt zware is er nodig, zodat zo een 'maft' nooit, maar dan ook nooit nog zal denken zoiets dergelijks te doen!

Den bak in en betalen dat het niet meer schoon is, geen schuld aan de organisatie, maar die kerel moet je uit de samenleving houden! Wat een voorbeeld ... slecht pub voor de F1! Schande zelfs!
Old 21-07-2003, 11:06
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Maar wat ik niet snap is hoe die gast op de baan is kunnen geraken? Ik bedoel: als ik tijdens een race iemand tussen het publiek zie met een kilt aan, zou ik al eens raar opkijke. Als hij dan nog begint met religieuze teksten enzo op zijn kleren te hangen, zou ik toch eens iemand van beveiliging waarschuwen ze...
Old 21-07-2003, 11:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

de organisiatie treft geen schuld. Ik denk dat er op heel Hangar Straight maar 1 of max. 2 marchal posten zijn - wat ik me kan herinneren... . Daarom dat het wellicht ook zo lang duurde eer de kerel gevat werd. Ook in Hockenheim gebeurde het op een lang recht stuk, waar weining marshal posten zijn.

Zo dom zijn die psycho's dus ook weer niet. Ik denk dat ze het best allemaal uitdokteren van te voren, dus best wel intelligent, maar dat heb je met iedere psycho natuurlijk.

Niet de'n bak, maar als ballast mee in de eerst volgende Shuttle vlucht. Eens in een baan om de aarde, Cargo Bay open en eruit ermee. Kunnen ze daar eens diep in de ogen van hun god loeren.

Idiots.
Reply With Quote
Old 21-07-2003, 11:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by sledge
Maar wat ik niet snap is hoe die gast op de baan is kunnen geraken? Ik bedoel: als ik tijdens een race iemand tussen het publiek zie met een kilt aan, zou ik al eens raar opkijke. Als hij dan nog begint met religieuze teksten enzo op zijn kleren te hangen, zou ik toch eens iemand van beveiliging waarschuwen ze...
Heb het in Goodwood afgelopen weekend nog gezien. Engeland is een land vol met exentriekelingen en word er van zo'n wierdo's niet opgekeken. Bij ons heb je exentrieklingen die exentriek zijn om op te vallen. In de UK echter doen die zo omdat ze zo zijn... Heb er nog een koppel gezien dat op 31-dec steevast de "nieuwe" scheurkalender van 1963 aan de muur hangt.
Reply With Quote
Old 21-07-2003, 11:12
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo

Niet de'n bak, maar als ballast mee in de eerst volgende Shuttle vlucht. Eens in een baan om de aarde, Cargo Bay open en eruit ermee. Kunnen ze daar eens diep in de ogen van hun god loeren.

Idiots.
Bwa, daar zijn we niks mee hé. Ik zou het beter vinden indien Renault hem in dienst neemt als real-life crachtest dummy. Dan zal hij eens aan de gevolgen denken de volgende keer, en worden onze wagens veiliger
Old 21-07-2003, 14:37
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Ik vind zeker dat de marshals geen fout treffen want wij marshals, staan niet met ons gezicht richting publiek maar hebben duidelijk oog voor de Formule 1 wagens.
En ik denk dat die zot niet de enige was die daar rondliep met een skilt aan, het is nu eenmaal Engeland.
Maar een prachtige beweging van die marshal hoe hij hem neerlegde.
Vastzetten en laten betalen die zot.
pompierke
Reply With Quote
Old 21-07-2003, 19:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wij hebben zelf vorig jaar op het stuk tussen Radillion en Les Combes gestaan tijdens de F1, daar hoef je echt geen kunsten uit te halen om over de draad te komen.

Als je dan als gekt ff goed oplet en je kiest je punt waar post 5 en post 6 even ver van elkaar af liggen dan duurt het wel ff voor je gevloerd wordt door Pompierke, Ottooke of mij Alhoewel, ik ben een snelle

Trouwens, die maf had wel een mooi groen onderbroekje aan........zag geen bruine streep
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 21-07-2003, 19:45
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

Meer info, van op pitstop.tv :

Quote:
De demonstrant, die gisteren in Silverstone tijdens de GP het circuit opliep, gaat voor een week de cel in. De rechter heeft de zaak van de indringer verdaagd. De man is een Ierse priester.

De man heeft nu ook een naam. Hij heet Neil Horan en komt uit Nunhead-Clapham in het zuidwesten van Londen.
Hij wordt beschuldigd van het betreden van verboden terrein. Hij klom over de omheining en rende het circuit op tijdens de race.
Met zijn actie wou Horan, een Ierse priester, iedereen op de hoogte brengen van zijn overtuiging dat het einde van de wereld in zicht is.

Horan heeft eerder al pogingen ondernomen om de media voor zijn zaak te winnen. Volgens de priester zullen de conflicten in het Midden-Oosten tot een derde wereldoorlog leiden. Hij zet zijn overtuiging kracht bij door zich en public in Ierse klederdracht te hullen. Horan ziet dat als een 'dans voor vrede'.

De Ier uit Londen zei vanmorgen niks voor de rechter. Hij is nu voor een week in de cel opgesloten, tot zijn zaak voorkomt.

</a>
Reply With Quote
Old 22-07-2003, 20:04
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by vincentdb2001
Meer info, van op pitstop.tv :

Die godsdiensten zijn nog gevaarlijker dan tabaksreclame tegenwoordig
Reply With Quote
Old 23-07-2003, 14:03
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Het is toch helemaal niet moeilijk om op de baan te springen tijdens een Formule 1 GP.
Ik denk dat talloze aanslagen op vooraanstaande figuren en 9-11 ons geleerd hebben dat iemand met voldoende doorzettingsvermogen tot alles in staat is, ... dus waarom niet om onder een F1 te springen?

Ik zou het echter dom vinden om veel geld uit te geven aan een inkomkaart, vervolgens je moe te maken door over een draad te kruipen om vervolgens onder een wagen te springen.
Als je echt suïcidaal bent dan doe je dat eerder impulsief hé, je gaat daar geen uitstapje van maken.
Als je echter een standpunt wilt verduidelijken, dan zie ik dat wel gebeuren.

Ik hou me dus vast voor GP's in China en Bahrain!
Old 24-07-2003, 09:55
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular

De demonstrant, die zondag tijdens de Grand Prix van Engeland Formule 1) voor levensgevaarlijke taferelen zorgde door een paar honderd meter over de baan te lopen, blijkt een radicale katholieke priester. De man, genaamd Neil Horan, is afkomstig uit het Ierse Co Kerry maar woont al een aantal jaren in Londen. De 56-jarige Ier heeft als levensmissie te protesteren tegen een nieuwe wereldoorlog, die in zijn ogen het einde van de wereld betekent.

In de Britse media is Horan geen onbekende. Geregeld haalt hij het nieuws met zijn verstoringen van de openbare orde. Het laatste jaar zijn zijn leuzen vooral gericht tegen de Brits-Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten. Steevast draagt hij bij zijn acties een traditioneel Iers kostuum, bestaande uit een oranje kilt met David-ster.

Horan weigerde tijdens het verhoor door de politie van Northampton iets vrij te geven over zijn beweegreden. Hij bevestigde alleen zijn naam, leeftijd en adres. Zijn advocaat Paul Carter vertelde dat zijn cliënt een man is met een 'sterke en morele kijk op religie'. Volgens de Ierse katholieke kerk is Horan inderdaad een priester, maar mag hij het ambt sinds negen jaar niet meer uitoefenen. Volgende week moet Horan voor de rechter verschijnen. Tot die tijd wordt hij vastgehouden.

Het circuit van Silverstone hangt een boete boven het hoofd voor de actie van de man, zo maakte de FIA bekend.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules