|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Renaissance vergeet wel eens vaker wat sponsoring op het decalvel, maar ze lossen dat altijd zeer goed op. 'k ga er een full detail van maken denk ik met deuren open en zo... begin er echt zin in te krijgen. |
|
||||
|
||||
Verdorie een knap Kronos-Peugeot-Loix-modelleke! Da's iets voor mijne Kerstmis!
|
|
||||
|
||||
Ik heb al plannen om beide Kronos Peugeots op een grondplaat te presenteren... Eventueel met "mannekes" erbij...
Zo'n mooi model mag je niet langszij laten liggen eh... |
|
||||
|
||||
ik ben ook van plan om een soort diorama te maken met de kronos peugeots, ik heb de thiry van ieper( spijtig dat de condroz decals niet uitkomen) en nu heb ik ook dus de loix van de condroz. en nu vooral omdat de mecaniciens bestaan van tamiya en de kronos decals van renaissance voor op de mecaniciens. en dan nog een tentje van renaissance, en tzal in orde komen.
|
|
||||
|
||||
Je kunt er misschien nog de 2 vrachtwagens uit het servicepark bijzetten en de tentjes... (om toch volledig te zijn hé...)
|
||||
|
||||
dat zou ik idd ook kunnen doen maar het probleem is, de juiste camion vinde of ongeveer, en dan prutsen om die tekeningen daarop te krijgen, waarvoor ik dan natuurlijk ook nog een mooie foto van moet hebben. Tzal zoeken worden.
|
|
||||
|
||||
206 condroz editie
hey,
Ik wil eens een uitdaging aangaan. na zo de gewone bouwmodellen uit de doos wil ik es iet proberen. Ik wil de 206 versie van loix in de condroz 2003 namaken. Zijn die stickers op de markt. Indien Ja: waar kan ik ze vinden. indien nee: hoe beginde daar dan aan. Tips zijn altijd welkom |
|
||||
|
||||
Last edited by AlainH; 29-02-2004 at 16:57. |
|
||||
|
||||
ja, ik weet dat dat geen stickers zijn.
maar zo professooneel ben ik nu ook weer niet. toch bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt AlainH om de correcte, reeds eerder geopende, thread hierover even op te zoeken. |
|
||||
|
||||
En daarom heb ik de 2 threads dan maar samengevoegd
|
|
||||
|
||||
knappe dingens ,zeer mooi
|