![]() |
|
|
View Poll Results: Wat met het kwalificatesysteem? | |||
Houden zoals het nu is. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 4.35% |
Terug naar vroeger. |
16 | 69.57% |
Nog iets anders. |
5 | 21.74% |
Afschaffen, het is toch hopeloos... |
1 | 4.35% |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Op deze manier heb je "mini races" voor de echte koers. Zo komen de sponsors meer in beeld he. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
dat voorstel van " SMILEY " is nog niet zo slecht .....
![]() stel het voor ...Schumi , Barri , Montoya , Kimi , ....dat die van achter op de startgrid zouden staan dat zou pas iets geven ...elke race hun weg naar voor strijden....i.p.v. schumi te achtervolgen.... : applaus: voor " smiley"
|
||||
|
||||
Kimi zou dan al bijna terug op pole vertrekken
![]() Nee, ga maar terug naar vroeger...
|
||||
|
||||
met die Mini-race; dat levert zeker spektakel op, maar dan zit ge weer met het beperkt aantal bandensets. Degenen die de mini-race rijden, zouden dan een setje meer nodig hebben ...
Ook komen de sponsors dan beter in beeld, maar dat zullen dan wel da sponsors zijn van de betere teams ipv de slechtere (minardi, jordan)
|
||||
|
||||
Geef mij ook maar terug het systeem van vroeger. Toen keek ik nog naar de kwalificaties, al was het maar het laatste kwartier of zo. Nu doe ik zelfs de moeite niet meer om de tv op te zetten zaterdag.
Werken met 4 groepjes van 5 zou een goed alternatief zijn, maar zolang er kwalificaties zijn zullen de besten toch van voor te vinden zijn. |
|
||||
|
||||
Vroeger was er ook niks aan. Altijd dat gehinder van elkaar met zoveel volk op de baan.
![]() Ik ben het al meer dan een jaar aan het zeggen. Systeem DTM, met super pole, is volgens mij het leukst om naar te kijken. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|