![]() |
|
|
||||
|
||||
lijkt me inderdaad quasi onmogelijk dat die nog terugkomt .... Bovendien staat hij toch al ruim 3 jaar stil ..... Wat toch ook zijn schade moet achtergelaten hebben op reflexen etc
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Williams test voor Villeneuve en Häkkinen?
BMW-Williams zou de komende maanden twee voormalige wereldkampioenen hun wagen laten testen. Insiders beweren dat Mika Häkkinen zou nadenken over een terugkeer. Ook Jacques Villeneuve zou testen voor het team. De Canadees zou vandaag al even een korte test doen voor het team op het circuit van Miramas. Dat Franse circuit is eigendom van Williams-partner BMW. De test van Villeneuve zou niet meer zijn dan een seatfitting en een voorloper voor een echte test in juni. Een maand later zou het team nog een andere voormalige wereldkampioen laten testen. Volgens The Sun praat Mika Häkkinen met het team over een test. De Fin keerde de F1 enkele jaren geleden de rug toe om meer tijd te maken voor vrouw Erja en zoontje Hugo. Nu zou de Fin echter op zijn stappen willen terugkeren. Bron: F1Racing.nl |
|
||||
|
||||
Is Jacques back? Villeneuve to test today?
Hope this one is true
![]() Villeneuve to test today? Miramas test with BMW Williams Is Jacques back? The Jacques Villeneuve link with BMW Williams refuses to go away with rumour after rumour suggesting he will test with the Grove baded squad. Now according to Christian Tortora of RDS, Villeneuve will complete a 50km shakedown for BMW Williams today on the BMW-owned Miramas circuit in the South of France. Following the US Grand Prix at Indianapolis on June 20th, the 1996 Champion will complete a more comprehenice test programme at Jerez. By completing 50km or less at Miramas, the test will not be counted as an official test day, prohibited in the week preceeding a Grand Prix. This tactic is used by Ferrari at their Fiorano test facility on a regular basis. BMW Williams have not yest to make any annoucement regarding a test with Jacques Villeneuve.
|
||||
|
||||
==> dit sluit toch heel duidelijk aan he
|
||||
|
||||
thx airco ...
|
||||
|
||||
ik zou nog graag een bron zien bij die post FormulaV
|
||||
|
||||
Het lijkt wel een soap .... Na vorig jaar heel het verhaal met de MP4-18 .... NU over de MP4-19B
Quote:
Want de achterstand die ze momenteel hebben werk je niet weg in 1 winter.
|
||||
|
||||
Renault heeft vandaag bekend gemaakt dat Trulli volgend jaar het team zal verlaten. Ook had Ralf al laten horen volgend jaar Trulli als teamgenoot te willen hebben, dus de kans dat we Olivier Panis (en misschien zelfs Da Matta) volgend jaar terug zien is redelijk klein.
Dan ziet het er meer en meer naar uit dat Fisichella eindelijk eens in een topwagen kan rijden (Williams of Renault) ik hoop het vast en zeker, want dat is in mijn ogen toch één van de meeste getalenteerde rijders in de F1, en duelletje Alonso - Fisichella zou ik zeker zien zitten ![]()
|
||||
|
||||
een zou wel fijn zijn moest villeneuve terug plaatsnemen in een williams !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie ze nog meevechten voor de overwinningen dees jaar ![]()
|
||||
|
||||
Silly season begint de gaten zo stilaan op te vullen en elders andere gaten te maken...
- Webber heeft inmiddels getekend bij Williams. Voor dat andere zitje zullen we nog wel even moeten wachten denk ik. - Fisichella naar Renault. Gelukkig voor hem niet persoonlijk gebonden aan Briatore. Trulli wellicht naar Toyota. - Paffett, Davidson en sinds kort ook Liuzzi ( die volgens de geruchten wel eens een testrol bij ferrari zou kunnen hebben volgend jaar ) zijn totnogtoe de voornaamste kandidaten bij Sauber voor de plaats van Fisichella. - Bij Jaguar is er al een plaats vrij door het vertrek van Webber en wellicht zal Klien ook mogen schuiven maar dat valt af te wachten. Eens zien wat er morgen weer in de pers verschijnt ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmmmmm, iets in de trant van: Jos Verstappen en Hub Rothengather zijn weer in gesprek met diverse teams ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
of : Bas Leinders volgend jaar bij Jaguar dank zij Bernie Ecclestone
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|