![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tijdens de Le Mans testdagen (eind april) hadden ze heel veel problemen met de wagen. Ze hebben toen maar 17 rondjes kunnen rijden. Er waren o.a. problemen met de motor waardoor die een stuk minder vermogen leverde; een besttijd van 4'26 (ongeveer de allertraagste wagen op het circuit toen). Alle tijden van toen: hier. Ik denk niet dat ze op de LMES testdagen op het circuit van Paul Ricard waren (begin april). Ze waren ingeschreven voor de LMES wedstrijd in Monza (10 mei), maar zijn uiteindelijk niet gestart. Ze hebben pas een test in Snetterton gedaan en dit was volgens hen positief. Je kan dus wel stellen dat Le Mans de grote vuurdoop is en dat ze niet echt goed voorbereid zijn. Zoals reeds eerder gezegd, hebben ze hun deelname eigenlijk enkel en alleen te danken aan het feit dat er een diesel motor in steekt. Niet echt fair naar andere teams zoals RfH die hebben moeten wachten op annulaties van andere teams om te mogen deelnemen. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Ik had die DBA-Zytek van Creation Autosportiff graag aan de start gezien. |
|
|||
|
|||
Wat ik ook opvallend/opmerkelijk vind is dat ze elke keer zeggen dat het project officieel door Caterpiller ondersteund wordt, maar ik zie nergens een sticker op de wagen.
|
|
|||
|
|||
Dan vrees ik toch dat je niet zo goed gekeken hebt. Een bezoekje aan de website van Anthony zal je al heel wat wijzer maken : http://www.anthonykumpen.com/2004/nl...otoalbum&id=27
|
|
|||
|
|||
Ik had toch wat grotere stickers verwacht.
|
|
|||
|
|||
Quote:
De Taurus diesel is trouwens tijdens de opwarming stilgevallen. Quote:
|
|
|||
|
|||
Deze keer problemen met de gear selector, zo meldde Anthony Kumpen een uurtje geleden. Een euvel dat vrij makkelijk te herstellen is...
Last edited by Mistery; 12-06-2004 at 11:16. |
|
|||
|
|||
Juist was er op Eurosport een heel klein stukje over de Taurus diesel. Er komt toch geregeld veel rook uit de uitlaten (iets wat volgens het reglement eigenlijk niet mag). De Hollandse presentator zei toch maar snel even dat het diesel uit de VW Touareg is, iets wat hij officieel niet mocht zeggen (want dan is het een Caterpillar)
![]() |
|
||||
|
||||
kheb zo een beetje de indruk dat het straks snel over and out gaat zijn voor dat team ....
Hoeveel ronden hebben ze nu al aan een stuk zonder problemen kunnen rijden ?? Volgens mij is de kans groot dat ze straks niet eens de duisternis zullen zien vallen (al rijdende toch net ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
heeft anthony eigenlijk al wel met de auto gereden? en hoe lang dan? tzal ni meer dan 5toeren zijn vermoed ik als iedere piloot tijdens de kwalifs moet rijden!!
ik ben ook niet echt optimistisch voor de race, tenzij ze natuurlijk al hun pech nu gehad hebben ...
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja anthony heeft gereden , deze morgen zag je op het einde van de warm-up anthony in de wagen toen deze stopte met pech
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Deel van de tactiek? ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|