![]() |
|
|
||||
|
||||
eigenlijk een beetje raar: een paar jaar geleden besliste men om enkel nog weekend tickets te verkopen én nu geeft men vrijdagtickets gratis weg. Van een positieve ommekeer gesproken!
Ik heb dus ook gewonnen (merci voor de link raceboy ![]() |
|
||||
|
||||
iedere winnaar mag natuurlijk altijd een gullie gift doen aan de topicstarter
![]()
|
||||
|
||||
en wa wilt ge dan? een gratis ticket misschien? ik heb er nu toch 2
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb er al 4
![]() De eerste kan ik afhalen ergens in Bastogne........toen maar een nieuwe ID aangemaakt met de postcode van Zolder.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Bij de inschrijving staat er een vakje voor "Nummer van uw New Drivers Club kaart"... zonder het in te vullen werkt het precies ook maar kan het gevolgen hebben voor het verkrijgen van de kaarten als je het niet invult?
|
|
||||
|
||||
ik denk het niet. als het een probleem zou zijn, dan zouden ze het wel een verplicht in te vullen vakje maken
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Dus zal wel gene film spelen zeker. C U |
|
||||
|
||||
Bij mij staat er steeds
De wedstrijd is klaar. Wij danken u voor uw deelname. Is de wedstrijd dan al gedaan ? of is er weer een of andere nieuwste flash player mee gemoeid ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
geen nood, normaal gaan proximus en dag allemaal er ook nog weggeven
|
||||
|
||||
Haddek eens kaarten, speel ik toch die mail kwijt zekerst.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de mijna vandaag in de bus gevonden ipv zelf te moeten afhalen
![]()
|
||||
|
||||
idd, ik ook bij de post vandaag. De RACB Fan club is al een gouden uitvinding geweest vind ik!
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|