![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Tis en blijft ne kost die niks bijbrengt tot rapper rijde hé dus toch e beetje logisch dat vele dit niet doen. Wijzelf hadden wel reflecterende achtergronden maar geen oplichtenden.
|
|
||||
|
||||
De oplossing is nogal voor de hand liggend lijkt me. Op ieder nummerbord staat boven of onderaan altijd een mooie sponsor te prijken, in dit geval Flandria Rent denk ik. Zij zouden die factuur toch kunnen betalen, integraal deeluitmakend van de sponsorovereenkomst. Of naar toekomstige edities natuurlijk een evt. andere sponsor. Daar kan je nog een mooi stukje extra publiciteit meer versieren in de 24uren-krant, want er kan dan extra aandacht aan besteed worden in een apart artikel enz. Desnoods met aan de onderkant een 2de sponsor. Teams moeten deze kosten niet dragen. Het maakt deel uit van het spektakel en de show, toch iets voor de organisatie, niet?
![]() |
|
||||
|
||||
Vroeger stond er een extra sponsor onder de nummers (Brecon als ik me niet vergis) maar de conjunctuur zal er voor iets tussen zitten. Ik vraag mij trouwens af welke seriessponsor daadwerkelijk geld in het laadje brengt, veel in natura denk ik zo
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|