|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is nr 2 uit. Wat "ons" auto- en motofreaks betreft staan er 2 interessante artikels in over de 1/20 McLaren Mercedes MP4/13 (in het oranje) en de 1/12 Yamaha YZR-M1.
Mijn artikel over de Impreza staat er ook al in aangekondigd, en zal verschijnen in nr 3. |
|
|||
|
|||
Eens kijken in de dagbladhandel...
Lijkt me wel interessant! |
|
||||
|
||||
Aangeschaft
Heb mij vorige week ook een abonnement aangeschaft. Gisteren heb ik nummer 1 en 2 gekregen en ik moet zeggen ze zijn de moeite, echt een aanrader!!!
|
|
||||
|
||||
Heb mij vandaag ook geabonneerd.
Ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tis maar een grapken hé. |
|
||||
|
||||
Tof boeksken. Super.
En eindelijk een in het nederlands met boordevol tips en nieuwigheden. |
|
|||
|
|||
Ik heb het dus nog nergens gevonden in de boekenwinkel hé...
als iemand een adres heeft (omgeving Gent)? G. |
|
||||
|
||||
Quote:
555 |
|
|||
|
|||
Mercie... vanavond es gaan kijken...
Kga ook eens in de bekende dagbladhandel (maar de naam ontsnapt me nu) op de hoek van de Brugsesteenweg en de binnenring kijken... Gunther |
|
||||
|
||||
Leuk dat je in dat magazine staat, nu moet u maar veel goeie kits maken om er in te zetten.
|
|
||||
|
||||
Goed nieuws! Na jullie geduld eindeloos op de proef te stellen kan ik nu met enige fierheid aankondigen dat nr 4 (juli/augustus) pas verschenen is en dat het langverwachte artikel van mijn Subaru erin staat. 6 bladzijden tekst en foto's coveren deel 1 van het artikel. In nr 5 zal deel 2 gepubliceerd worden. Tja, ik was zodanig entousiast toen ik het schreef, dat men het artikel in 2 moeten kappen heeft...
Natuurlijk staat de rest van het blad ook bomvol interessante modelbouwartikels. Ga het snel halen of bestel het online! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|