|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers van Amerikaans exotisme van vroeger en nu is er volgend weekend (5 en 6 juni dus) "Americana 2004" in het Bloso domein van Hofstade (bij Mechelen, niet bij Ojlst). Wat mag je er zoal verwachten: Corvettes, Firebirds, GTO's (Pontiac hé), hotrods, T-Birds......... Voor 5 € mag je binnen.
Meer info is terug te vinden op www.american-excess.com Ik ben vast van plan daar een kijkje te gaan nemen. jan |
|
||||
|
||||
Op de parking naast mijn rammelbak stond vandaag een BMW 6 getuned door Schnitzer, ferme bak.
|
|
||||
|
||||
Gasten, als jullie veel exoten willen zien, ga dan op verlof te Knokke. Uit de losse hand, 1 namiddagje, verscheidene 360 Modena, 550 Maranello, 456, TVR Cerbera, Aston Martin, Porsche 996 Turbo en doe maar verder ! By the way ... voor degenen die zich afvragen hoe de nieuwe 1-reeks van BMW bolt ... één woord ... fantastisch ! Ik heb er gisteren in Knokke een half uurtje mee rondgereden, 120d, en dat wagentje ligt werkelijk prachtig op de baan ! Enig minpuntje dat ik vond, was achteruit rijden. Het zicht naar achter is niet al te best, om het geen ramp te noemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Da klopt Bart.
Er waren er een achttal in Knokke. Zes die in groepjes van drie de baan opgingen eentje in de tent en eentje op het gras voor Knokke-Out. Ik denk dat er maar eentje bij was met Belgische platen, de rest was allemaal Duits. |
|
||||
|
||||
Gisteren in Aken Centrum een Mitsu Lancer Evo VIII gezien met dezelfde bumpers, spoilers en luchthappers (zelfs die op het dak) als de WRC en in de kleuren rood met grijs. Op de terugweg een Renault Clio V6 tegen gekomen en een zwarte 360 Modena.
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Blankenberge een gele Ferrari Testarossa met grote achterspoiler en een kapotte voorbumper (met bloed aan) en een Plymouth Prowler en onderweg langs het autostraden in Drongen, Alvan Motors, de Pagani gezien.
|
|
||||
|
||||
Vandaag kwam er hier thuis een Aston Martin Vantage doorgereden. Een vette V8 in het vooronder, heerlijk geluid toen hij optrok na de vluchtheuvel.
|
|
||||
|
||||
vandaag op de E40 (denk ik, ik ben ni zo thuis in snelwegen) een marcos gezien, cabrio-versie
|
||||
|
||||
Dit weekend een Bentley speed 6 gezien...
|
||||
|
||||
Gisteren een Dodge Viper mij voorbij gevlogen op den E313
|
||||
|
||||
Gisteren een perfect VW Busje gezien, een Corrado One off met porsche motor, cabrio etc, een golf1 met 1.8T van een Audi TT, met carbon overtrokken porsche velgen etc.
En een bloedmooi kevertje naast en karmann Ghia
|