|
|
||||
|
||||
Quote:
Is hij dan nu gesloten?? |
|
||||
|
||||
Brussels Model Shop
Inderdaad,
't Slot staat erop. Alles staat wel nog in vitrinekasten. Volgens mij is het nog maar een week of twee, want ik ben er veertien dagen geleden nog eens binnengegaan. Er staat ook nog wat Märklin materiaal. Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
is curbstone niet gewoon zonder motor detaillering?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tijdje geleden twee kits gekocht bij "ICANUCAN" in HongKong. Na een maand nog steeds niks gehad, terwijl anderen hier wel hun kit kregen. De wagens waren dus verloren gegaan.
Heb met die mensen in HongKong gemaild en heb gratis twee nieuwe kits toegestuurd gekregen. Ze zijn vandaag binnen. En ik moest zelfs geen extra verzendingskosten betalen. Zalig hoor ! grtzz |
|
||||
|
||||
Niet op Ebay gekocht, maar wel bij Tony Toy in Mechelen. Is toch wel eens leuk zo'n winkel binnen te kunnen stappen
De man is ook zeer behulpzaam en kent zijn artikel, in tegenstelling tot veel andere automodelshops! Heb 2 modellen aan m'n collectie toegevoegd: Pagani Zonda - Le Mans 2003 - Kumpen/Hart/Hezemans (Spark Models) Let op de www.hexemans.nl, dat moet uiteraard www.hezemans.nl zijn Spark heeft een gecorrigeerde decal en deze wordt nagevraagd door de verkoper. Verder een fantastisch model! nog straffer is de Aston Martin DBR9 - Spa 24 hours 2005 - M. Goossens/P. Kox/P. Lamy (Ixo Models) Wat een detail voor die prijs, zéér straf! Mits ik geen goede fotokes vond, heb ik er zelf wat gemaakt, ook niet zo geweldig, maar ben lui vandaag 2 bloedmooie wagens vind ik persoonlijk |
|
||||
|
||||
dat vind ik ook mooi zeker de aston
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De prijs/kwaliteit verhouding van de ixo modelletjes staat buiten kijf. Ze zijn écht mooi!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb dinsdag via internet/ebay gekocht op schaal 1/18 van AutoArt, in de Le Mans-uitvoering. Ik kan niet wachten tot hij hier is...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (0 members and 10 guests) | |