|
|
|||
|
|||
De zondag in Hasselt aan de kermis een Audi A8. Prachtige wagen moet ik zeggen en zeker de velgen waren super
|
|
||||
|
||||
Vandaag zo eentje gezien:
Dit stond aan de school van mijn broer toen ik hem ging ophalen. 't schijnt dat er maar 50 van in België zijn ingevoerd |
|
|||
|
|||
FleaBite over welk van de drie wagens gaat het? Ik vermoed de voorste of zit ik fout?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voorste, uiteraard
|
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Ik heb overlaatst een zwarte Ferrari Scagliette 612 gezien, ingeschreven in één of ander voor mij onbekend staatje, en hij was gehaast precies
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag in SPA-Francorchamps een Audi A8 4.2 Quattro, Merceders SL55 AMG, Hummer H2 en een paar Porsche's (o.a. carrera 4, turbo) gezien.
|
|
||||
|
||||
Vandaag op autostrade tussen Geel en Hasselt: een TVR die ons voorbijzoefde, en een Ferrari 550 die wij voorbijzoefden (met ne Seat )
|
||||
|
||||
Vanamiddag een DeLorean gezien. Was ook voor de eerste keer dat ik dat zag
|
|
||||
|
||||
Op de terugweg van Spa een Aston Martin Vanquish gezien. Als ik de superpot van 7miljoen euro win, wil ik er zo eentje.
|
|
|||
|
|||
Huudo die Aston Martin Vanquish heb ik ook gezien denk ik. Was het een blauwe met twee oudere mensen achter het stuur?
OOk nog een Mercedes SL55 AMG, Hummer H2, Audi A8 en een Ferrari 575 Last edited by Thomaske; 29-09-2004 at 07:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
In Wijnegem een Vanquish gezien met nummerplaat IAM-007
|