|
|
||||
|
||||
Naar aanleiding van All-Japan Mokei Hobby Show 2011 komt van Tamiya:
1/20 Lotus 99T Honda 1987 (Senna / Nakajima) TAM 21112
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 18-09-2011 at 16:49. |
|
||||
|
||||
da's toch een heruitgave?
|
||||
|
||||
Oei, ik heb geen idee. Heb hem niet meteen gevonden op internet...
|
||||
|
||||
Heb het even opgezocht. Dit is een "finished model" en niet een kit, vandaar de verwarring.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 18-09-2011 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Klopt. Alle referentienummers die bij Tamiya beginnen met '21' zijn gebouwde modellen, de kits beginnen met '20'.
|
|
||||
|
||||
Mind blowing stuff!!!!!
Saté's, taarten, ... maar geen auto's! :confuser:
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра! Last edited by Gulfie; 14-10-2011 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Dan zullen wij ons moeten omscholen, en beginnen met het bouwen van poppenhuizen. Wie begint?
|
||||
|
||||
Misschien moet jij maar beginnen
|
||||
|
||||
misschien later, ik heb het te druk
|
||||
|
||||
Pfff, beginnen ze nu ook al eten te maken voor modelbouw. Dat vind ik toch een beetje ver gezocht zulle(hmm, hoe ga ik een saté weatheren). Ze zouden beter eens terug wat nieuwe modellen uitbregen, zoals Fujimi het doet, maar dat is natuurlijk mijn mening.
Lesley |
|
||||
|
||||
Ne wafelenbak op onze meetings, dat gaat wat geven.
|
||||
|
||||
Dat zou nog iets zijn, maar dan wel echte wafels
Lesley |
|
|||
|
|||
Tamiya komt op de proppen met een BMW 635 CSi Gr.A
De kit zelf is wss een re-editie maar deze keer niet in de Schnitzer kleuren,maar wel in de Jagermeister livery.
|
||||
|
||||
Ooow, das iets voor onze Johny dan he.
|
||||
|
||||
Wanneer komt die kit uit en is er al een webwinkel waar je deze kan bewonderen?
Lesley |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|