|
|
|||
|
|||
Ik vraag mij eigenlijk ook af waarom er zo weinig kleine wagens ingeschreven zijn die het veld wat kunnen opvullen.
|
|||
|
|||
Nja, misschien doordat er te weinig concurrentie is ofzo, kwn. Vorig jaar reed de Clio ook enkel en alleen tegen zichzelf (en tegen de Accent Porsche ), dus veel heb je er niet aan. Al zijn het wel altijd leuke initiatieven, zoals bijvoorbeeld ook met de Lotus vorig jaar.
Wat pas jammer is, is dat er erg veel wagens stilstaan. #1 Motorsport heeft nog enkele 996 Cupīs, een Cup S, wellicht een 997 Cup, een GT4, zelfde verhaal bij AD Sport, Van Beurden heeft ook nog zo een 996 staan ... Maar daarvoor is blijkbaar geen interesse. Nogtans zouden deze een leuke strijden kunnen voeren. |
|
||||
|
||||
Is enkel deelnemen/inschrijven voor de 24u toegestaan? (dus niet ingeschreven in belcar, btcs of dsc)
Last edited by guntha; 25-08-2011 at 12:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
Er staan inderdaad een hoop wagens stil en een hoop piloten die je normaal op de lijst ziet staan, zie je nu niet. @Gunther, wat bedoel je daarmee?
|
||||
|
||||
Wel, niet in een van de drie kampioenschappen deelnemen(door het jaar), gewoon enkel de 24u rijden(en dan ingeschreven zijn enkel voor de 24u in 1 van de drie).
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het kost allemaal (veel) geld, om dan achteraan mee te rijden.
|
|||
|
|||
Zou leuk zijn om deze volgend jaar ook in het deelnemersveld te gaan zien;
http://www.rpmvision.nl/news/298/nis...kelen-gt3-gt-r Nissan GT-R GT3
RPM VISION - Performance Media Europe Last edited by RPMonline; 25-08-2011 at 18:32. |
|
||||
|
||||
Jammer maar helaas, de Camaro raakt niet tijdig klaar voor de 24h en zal waarschijnlijk vervangen worden door een Scotty, dixit Kris Gielen, die vandaag rondjes aan het draaien was met zijne Legend.
|
||||
|
||||
Dat mager voorprogramma (BHC) bestaat intussen wel uit meer dan 50 autos, waarvan er een heel deel echte juweeltjes zijn en ze zijn dikwijls een pak spectaculairder om te zien rijden dan de moderne auto's met al hun snufjes om ze op de baan te houden.
Bij de historics zie je nog eens een powerslide, blokkerende remmen, en echte strijd, iets dat in de Belcar zeldzaam is. Misschien toch de moeite om eens te komen kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Als baanpost werk ik als vrijwilliger (zo goed als kostenloos) mee aan autosportwedstrijden en autosporttrainingen van de bond. We draven niet op voor commerciele bedrijven. Skylimit is volgens mij geen filantropische instelling. Als jij normaal een dag doet op circuit moet je je eigen "commerciele weekploeg" baanposten betalen. Die kosten heb je nu niet, wel de inkomsten. Niet meer dan logisch dat je dan iets geeft aan de vrijwilligers. Of wil je profiteren van deze mensen? Ben het overigens in zijn geheel niet eens met deze gang van zaken. Er is een norm vervaging aan de gang die niet vrolijk stemt voor de toekomst. Fout ligt ook bij de organisator. Al met al een bijzonder triest weekend voor de 24 uur. Alleen te pruimen op zaterdag van 1600 tot 2200 uur. Voor zij die denken, blijf dan weg! Dat doen we ook, in zijn geheel niet aanwezig.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Wordt dat dan de scotty die al ingeschreven is voor Vanierschot?
|
|||
|
|||
Dat mag normaal geen probleem vormen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik organiseer helemaal niets op woensdag, het is Zolder die het organiseert en mij vroeg of er enkele van mijn klanten wilden komen rijden... al het financiele gebeurt via zolder... misschien ben ik dus wel een filantroop! fijn om te horen dat je niet aanwezig zal zijn...
|