|
|
||||
|
||||
Quote:
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 30-08-2011 at 17:05. |
|
||||
|
||||
Spijtig
|
|||
|
|||
Quote:
24u.be
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Een vraagje voor de kenners van het reglement.
Als Prospeed niet uitkomt in de GT3 maar met een andere wagen, in dit geval GT Open. Wil dit dan ook zeggen dat ze de handdoek in de ring werpen voor het Belcar Kampioenschap? Ken het reglement niet van buiten maar volgens mij valt de wagen waar ze nu mee rijden niet in dezelfde klasse als deze waar ze op kop mee staan in het kampioenschap.
|
||||
|
||||
Waar is Cracco, Redant, Schreurs, Gonnissen, Dujardin, Lamster, Zadnikar, geboeders Franssen, gebroeders Werckx, wagens uit de BTCS?
Heb de laatste weken niet zo gevolgd maar dit is NIET goed! Met zeer oprechte dank aan Dick Van Elk en zijn team want zonder die 27 wagens aan de start (ook al rijden er maar 7 verder) was het .... nauw een ramp is licht uitgedrukt. We duiken dus met 17 wagens na 22.00 de nacht in. @ Bart VDB: ik zou de Clio zeker inschrijven. Met rondetijden van 1.55 en stints van 2 uur rij je zeker top 5 algemeen! Had Beliën of De Vocht met de BMW diesel wel eens willen zien uitpakken nu. De eerste 2 uur van de wedstrijd gaan wel mooi zijn denk ik. De piloten op de top Belcarwagens gaan zeker niet willen onderdoen voor de DSC toppers. Kijk wie de toppers zijn op de DSC wagens, die gaan zeker voor de bloemen na 6uur en gaan elk duel aangaan, ook al is het de Audi van WRT die voor de ganse 24 gaat. Het zal een lastige eerste 2 uur worden vermoed ik.
|
||||
|
||||
Euhm, Dries, het zal nog wel met minder zijn, vrees ik.
Er staan er nog 34 in totaal op de inschrijvingslijst (bevestigd door Speedworld in hun persbericht), waarvan er 20 DSC wagens afhaken na 6U... Dus blijven er dan nog 14 over. Zonder eventuele uitvallers natuurlijk. Maar het zou me dus verwonderen moesten er bij die 14 geen uitvallers zijn tijdens de eerste 6 wedstrijduren... |
|
||||
|
||||
Met 7 aan de finish...
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik voor die 15€ die ik betaald heb toch nog iets ga te zien krijgen lol
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Het Belcar-kampioenschap is niet meer verbonden aan een wagen of wagennummer zoals in het verleden, maar wel aan rijders en merken. Dus maakt het niets uit of ProSpeed met een GT2 of GT3 rijdt, de rijders pakken de punten - net als voor Verbergt en Van Hooydonk, op dit ogenblik tweede en in Zolder dit weekend met een Porsche Supercup -. In het specifieke GT3-klassement gooien ze de handdoek - alhoewel met hun voorsprong... -, maar dat interesseert toch niemand.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Van de Belcar alleen doen er 13 auto´s mee + zeven maakt toch 20?
Belcar: - WRT #1 Audi R8 LMS - Scuderia Monza #2 Porsche 997 - KRK #4 Mercedes SLS - KRK #8 Mercedes SLS - Level Racing #21 Porsche 997 GT3 Cup - Speedlover #30 Porsche 997 GT3 Cup - Accent #33 Porsche 997 GT3 Cup - Mcdonald´s Racing #55 Porsche 996 RS - Prospeed #60 Porsche 996 RS - MSE #65 BMW 335I Coupé - Skylimit #71 Porsche 996 Cup - Belgium Racing #99 Porsche 997 GT3 Cup - Qvick Motors #121 BMW M3 WTCC + Zo gezegd zeven wagens in DSC die verder rijden = 20. Nu, of dat van die zeven klopt, dat weet ik niet Het hangt er idd allemaal van af welke auto´s nog in koers zijn na zes uren. Last edited by Mitchio; 30-08-2011 at 20:43. |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp rijdt de Scotty GT van AD-Sport wel degelijk de volledige 24 uren?
Albert Vanierschot: "De kans is reëel dat we na zes uren overschakelen op Michelin indien deze beter blijken." Bron: Persbericht (24u.be) Ik dacht dat ze na 6 uur uit koers gingen? Toch niet blijkbaar. Omdat de auto niet comform de Belcar-reglementen is, start hij gewoon in de Dutch Supercar Challenge, en rijdt hij zo de volledige wedstrijd ;D |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|