|
|
||||
|
||||
Binnendeurpanelen werden ook afgewerkt.
Interieurgedeelte werd ook aangepakt De voorste stoelen/zetels zijn ook klaar Dashboard werd ook onder handen genomen. Met de molotow-chroomstift werden wat accenten aangebracht. Ook de decals voor de tellers zitten erop. Het werk vd metertjes werd nagebootst met een druppel blinkende Revell enamelvernis. En ook onze figurant kreeg al wat kleur. Langzaam aan zal ook deze wel afgeraken
|
||||
|
||||
Rugproblemen blijven aanslepen, dus uren aan de tafel zitten knutselen lukt me niet echt. Dus profiteren we van enkele goede momenten.
Volgende update; Allereerst kreeg het figuurtje wat meer kleur. Interieur werd ook verder afgewerkt met enkele details. Voor- en achterwielophanging werd ook aangebracht, alsook de uitlaat..
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 27-05-2019 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Onderkant werd een beetje aangepakt.
Dan werd het tijd om te gaan dry-fitten. Tevreden, wielen raken de grond, interieurkuip komt niet boven de raamopening uit. Nu het glaswerk, spiegels en nog enkele andere details.
|
|||
|
|||
Knap werk maat, leuk die boekjes op de achterbank!
|
||||
|
||||
Kleine update,
Figuurtje kreeg nog meer kleur. Maar toen ik het figuurtje van matte vernis ging voorzien, glipte het tussen mijn vingers uit de tafel op. Gevolg; een stukje van de pet afgebroken. Dus, lijmen en schuren. Ondertussen is de pet hersteld, geschilderd en voorzien van een laagje matte vernis.
|
||||
|
||||
Het figuurtje is wat mij betreft klaar, evenals de opstelling op zijn bodemplaat.
Onlangs na tip eens langs de action gepasseerd voor wat materiaal om de bodemplaat wat te pimpen, 2 rolletjes carbon-sticker, mat en glanzend. Met dit als resultaat; En nu de Mini nog
|
||||
|
||||
Ook hier even verder gedaan,
Spiegels werden geschuurd, geprimerd, gelakt en voorzien van vernis. Dan was het zaaks om de interieurkuip op het chassis te lijmen. Dat was niet evident. Omdat ik de carrosserie dieper heb laten zakken op het chassis, moest de kuip ook lager komen. Ik heb daarom de wielkasten achteraan aan de binnenkant moeten bijsnijden/vijlen en alles past nu. Effen controleren met de body eroverheen en inderdaad, alles komt mooi gelijk.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-03-2020 at 14:06. |
|
|||
|
|||
Zeg maatje mooi carrosserie werk is het de eerste keer dat je een figuurtje maakt of schildert goed gedaan ook de pet mooi zo grts Dieter.
|
|
||||
|
||||
Yep, is de eerste keer dat ik een figuurtje schilder
|
|||
|
|||
Mooie custombuild alweer!
|
||||
|
||||
Nu de Camaro klaar is, wordt het tijd om deze eindelijk eens af te werken.
Ondertussen zijn de ramen klaar om te plaatsen.
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om te bouwen en daarmee ga ik deze eens afwerken.
Er is een probleem met het laden van foto's Dan maar op een andere manier. De voorruit werd op zijn plaats gelijmd. Ook de koplampen, mistlampjes en richtingaanwijzer werden geplaatst. Deze laatste werden ingekleurd met clear-orange. Remlicht op het dak werd eveneens geplaatst en ingekleurd met clear-red Aan de zijkanten werden de nodige roostertjes afgewerkt en op hun plaats gelijmd Achterlichten werden ingekleurd en geplaatst Dan was het de beurt aan de zijruiten, hier werd die aan de linkerzijde gelijmd. Nu is het zaaks om alles wat te laten drogen om dan de zijruit rechts en de achterruit te plaatsen, daarna kan het dak erop, de deurgrepen, de zijspiegels, de ruitenwissers en antenne. :wink:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 11-11-2020 at 21:08. |
|
|||
|
|||
Klein maar toffe vooruitgang alweer, het einde is in zicht!
|
||||
|
||||
Knap project!
|
|
||||
|
||||
Kleine tegenslag gehad, niks erg maar toch.
Bij het poetsen kwam telkens de voorruit los Dan maar gezorgd voor andere lijm, misschien is die van Testors niet meer goed. Was er eigenlijk super content van. Dan maar die Tamiya in huis gehaald, Caracars had er nog eentje in stock en na een mailtje kon ik deze komen afhalen. Nieuwe poging en jawel, ze blijft op haar plaats. En ze is zelfs al gepoetst. Op naar de finish
|