![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Weliswaar iets minder deelnemers maar wel een hele brede top. Bij droog weer gaat dit een regelrechte sprint worden over 24 uur. Een grand cru in de maak? Tot mijn verbazing was de lokale TV vandaag ook in Spa, lang item over Menten. Ze weten steeds vaker de weg naar het circuit te vinden, gaat het dan toch ooit iets worden met autosport op de lokale TV? Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vreemd dat Lamy bij de Aston staat op de entry list, hij stond vandaag te poseren bij de larbre 550 op Spa...
|
|
||||
|
||||
hij had nog eens geen overall van Larbre aan, maar een overall van Mollekens, dus is dat misschien omdat dat een foto was ofzo van Larbre in de Fia GT algemeen, en niet voor Spa alleen.. En als ik mij niet vergis is het Lamy zelf die de snelste tijd reed vandaag bij Larbre
![]() |
|
||||
|
||||
De surprise was inderdaad de gebroeders Van der Zwaan op de MC12. Waar ze een heerlijk welkom kregen; eerst versnellingsbak troubles, daarna werdt Rob in z'n 2e rondje er af gereden door.... Bertolini
![]() |
|
||||
|
||||
ik heb de lichte crash van de JMB MC 12 gezien. De schade viel normaal gezien nog mee.
|
||||
|
||||
heeft er iemand foto's gemaakt van de test day?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het deed mij deugd om nog eens racewagens te zien en horen, was al van DTM geleden voor mij, dus bijna twee maand! Het was echt wel een superleuke dag, echt mooie wagens gezien. En eindelijk de Aston Martin DBR-9, in mijn ogen echt wel de mooiste GT ter wereld! En dan nog met Marc Goossens aan het stuur! Ik was ook aangenaam verrast toen ik gisteren opeens één van de Zwaantjes in de paddock tegenkwam, ze hebben het toch mooi voor elkaar gekregen. Ik ben wel verschoten van de tijd van de Larbre Ferrari. De Corvette ging echt superhard, maar toch wist de Ferrari een halve seconde sneller te gaan. Enja, dat Hollandse vlaggetje heeft Marc me laten zien, zo wilde hij niet door het leven gaan, daarmee dat stukje groen erover ![]() Op de wagen plakte er wel gewoon een Belgisch vlaggetje (gelukkig ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hey,
Quote:
Ach, er zijn meer coureurs die tijdelijk een nieuwe natalionaliteit hebben. Zo is Jos Menten geen Nederlander meer, maar Belg. En de Vliegende Fin van PSI is ook Belg geworden, en die heeft ook nog eens een naamsverandering ondergaan. Andere fouten zijn mij nog niet opgevallen in de Deelnemers Lijst |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|