![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Net een aanstormend MONSTER in positieve zin natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
ALLEMAAL super foto's Belle. Vooral die eerste van Hakkinen en de Viper met de 2 vlammen
![]() Die eerste foto van de Schneider showcar is gewoon heerlijk ![]()
|
||||
|
||||
Iedereen klaar? Huudo gaat er nog een schep kolen bovenop doen. Gaat wel met stoten gaan, dus niet te ver weg lopen. 5 Reeksen: Audi, Mercedes, Trucks, Pits, Podium & winnaars.
![]() We beginnen bij het begin: aan de ingang! ![]() ![]() Reeks 1: Audi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Reeks 2: Mercedes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 19-10-2006 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Reeks 3: Trucks
![]() ![]() Last edited by Guido; 19-10-2006 at 22:32. |
|
||||
|
||||
Reeks 4: Pits
Man at work ![]() Weerstationneke - windsnelheid en temperatuur waren af te lezen op het bord aan de start/finish lijn. ![]() Camera apparatuur - ziet er heeel duur uit, en zal het ook wel zijn. Mit ARD/ZDF live dabei. Bij ons was het eerder Mit Dunlop/Toptours/Vanhool live dabei. ![]() ![]() Pitwall ![]() Last edited by Guido; 19-10-2006 at 22:32. |
|
||||
|
||||
Reeks 5: The Winners
And the winners are... ![]() Begint al Schumi allures te krijgen... ![]() ![]() Hoe douche ik mijn teammanager... ![]() Mika, nog fris op zaterdagochtend ![]() Mika, in een goed humeur op zondagavond (waarom moet er altijd iets van Ferrari op mijn foto's van Hakkinen staan... ![]() ![]() ![]() Bruno Spengler, net nadat ie werd aangevallen door een mecano met de brandblusser... ze hebben een feestje gebouwd bij Mercedes achteraf. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wauw...foto's om bij weg te dromen allemaal!! Bedankt dat we kunnen meegenieten! En Hakkinen, m'n laatste favoriet in de F1
![]() |
|
||||
|
||||
Huudo, topfoto's man! Ge ziet bij u dat de ervaring een grote rol speelt!
![]() |
|
||||
|
||||
Laat nu net dàt een van de redenen zijn waarom ik zo graag meewou naar LeMans. Hakkinen nog eens een keertje aan het werk zien. Dat ik dan ook een hele tijd op zaterdagochtend en zondag na de race tussen de vrachtwagens heb staan wachten, maakt deze foto's, voor mij persoonlijk dan, alleen maar mooier. Die kans krijg ik wellicht nooit meer.
![]() Quote:
![]() Anyways, weer behoorlijk ![]() |
|
||||
|
||||
Super foto's !!! Bedankt om ze met ons te delen !!!
En Belle, bedankt om een foto te maken van ons (Bruno-fans) na de kwalificatie :P
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sta jij op die foto dan?? Zoja, dan maak jij deel uit van die fanclubsite van Bruno? |
|
||||
|
||||
Bedank Jo dan maar
![]() Ik ben het meisje met het roze jasje (had enkel zondag mijn Bruno-T-shirt aan omdat ik er maar eentje heb) Heb de "5 Crazy Bruno-Fans" in Hockenheim leren kennen (had ze in Düsseldorf al eens gezien, maar niet aangesproken). Ik ben al sinds vorig jaar Bruno-Fan, dus nu supporteren we gewoon samen. Die site is enkel van die 5 Duitsers ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Heb Jo net bedankt, hij zei graag gedaan. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|