![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
ik zal er bij zijn bij de race. examens of niet ik kom
![]() wanneer worden de deelnemers bekend gemaakt voor de belcar? Last edited by Mark; 23-05-2007 at 18:29. Reason: Onnodige links verwijderd. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is als je wilt makelijk opgelost. PM me. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Op en top BELGISCH mooi
|
|
|||
|
|||
DSC meldt dat Topspeed en Eric de Doncker in een Ford Mustang GT3 (waarschijnlijk) gaan deelnemen!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ben zojuist gaan kijken naar de ultima tijdens de dutchsupercar. Hij bolde goed was zelfs derde in zijn reeks! Dit belooft voor de belcar race in SPA.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar laat ons het beste hopen voor de Ultima. |
|
|||
|
|||
de 3e gravity racing mosler staat er ook bij, ben eens benieuwd welke livery die heeft.
Is die nr18 viper ook nieuw?
|
||||
|
||||
Deze Viper zou een aantal Belcarwedstrijden rijden dit jaar, deze race gaat dus de eerste worden van 2007.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Deze wagen en de piloten waren in Donington ook aanwezig, maar hadden na de vrije training van donderdag een stukke motor, en zijn dan terug richting Belgie gegaan...
|
|
|||
|
|||
En Severich ipv Heyer bij GS? Ik dacht dat die gestopt was met racen?
|
|
|||
|
|||
die had volgens racingworld.be ook gereden op de trainingsdag in zolder, en ze hadden bij ad nog een viper gehuurd ofzoiets voor de andere
|
||||
|
||||
Georg rijdt in Spa inderdaad in de plaats van Kenneth Heyer.
Kenneth is dat zelfde weekend aan de slag in Duitsland voor de ADAC GT Masters samen met Harald Becker. Dit met de zwarte viper met Dynamite sponsoring (gehuurd bij AD Sport, aangezien de 2e GS Viper nog niet klaar is). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|