![]() |
|
|
||||
|
||||
Als hij hem teminste niet van den domme houd zoals bij mij. En zijn beloftes niet nakomt....
|
|
||||
|
||||
Ik had contact opgenomen met Hen om een kopie te hebben van dit decalvel. Enkel het rood moest verwijderd worden. In die mail had ik al een attachement van een scan van het decalvel doorgestuurd om toch te weten over wat het gaat.
Ik heb hen toen nog gevraagd of ik het niet beter zou opsturen maar dit was niet nodig omdat hij toch alles opnieuw moest tekenen. Moest dit nu aan de scan liggen kon hij toch evengoed gezegd hebben dat ik het mocht opsturen. Verder zijn de witte decals en de afmetingen inorde hoor. Ga hen zeker niet afbreken. Enkel lijkt de kleurendruk eigenlijk op niks. Ik verwacht ook geen kwaliteit van een grote fabrikant maar een kleur moet toch egaal zijn. Daarmee dat ik hier eerst eens ten rade ging of dit wel normaal is. Straks eens een mailtje sturen richting Jawi.
|
||||
|
||||
Quote:
Ook ik heb heel slechte ervaringen met Jawi. Eerst kreeg ik een melding dat de bestelde decals in stock waren en meteen gingen worden opgestuurd.. Na 3 weken niks te hebben gekregen toch maar eens een mailtje gestuurd naar meneer Jan Willem, krijg ik een botte mail terug waarin staat dat ze niet in stock zijn. ![]() Na goed twee maanden dan toch mijn decals gekregen en om eerlijk te zijn, het leek alsof een kind ze had gemaakt. Dus Jawi, voor mij nooit meer!! ![]() Last edited by Rocknrolla; 09-04-2013 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Toch nog even reageren hier.
Ik heb ondertussen al een gesprek gehad met Scoobyfreak over zijn problemen met de JAWI decals. Gekende problemen zoals verkeerde logo`s en niet passende decals verbazen me niet. Dit komt wel meer voor maar het vreemde is dat meestal een mailtje naar Jan Willem voldoende is om de problemen op te lossen. Het probleem van scheurende decals heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik vind het wel vreemd dat jullie soms geen reactie krijgen op jullie mails. Jan Willem zit niet meer iedere dag op zijn werkplaats want hij heeft tegenwoordig een nieuwe job maar vorige week heb ik nog een bestelling gedaan en ik kreeg meteen antwoord. Problemen die ik in het verleden had werden na een mailtje gewoon opgelost. Ik ga even contact met Jan Willem opnemen en hem vragen dit topic even te lezen en met jullie contact op te nemen want van een goede service heeft hij altijd een prioriteit gemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
Hij houd alles kleinschalig, de prijzen liggen veel lager dan de decalsets van de grote namen. En idd, de kwaliteit is iets minder maar zeker niet slecht. De logo`s kloppen dan wel niet altijd 100% en er durft al eens een foutje insluipen maar zijn decals zijn wel van prima kwaliteit en laten zich heel goed plaatsen. We moeten als rallyliefhebber blij zijn dat er nog mensen als Jan Willem zijn want wees eerlijk, wat kwam er anders uit van belgische en nederlandse piloten. Ik teken tegenwoordig mijn eigen livery`s maar laat nog steeds alles bij hem uitprinten. En als er als een slechte print tussen zit word die zonder problemen opnieuw uitgeprint en opgestuurd.
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijk nog even vermelden dat het niet mijn bedoeling was om Jan Willem aan te vallen of andere reacties uit te lokken. Gelukkige zijn er zulke mensen die dit doen!!! respect daar voor.
Toch mag een modelbouwer kritisch zijn anders heeft hij geen respect voor zijn model. want je streeft toch altijd het beste na. En in mijn geval wat ik al aanhaalde moet hij me niet de kwaliteit geven van de grote fabrikanten. enkel stoort het me dat de kleur niet egaal is. Als die nu een paar dpi minder is of iets lichter of donkerder geeft me allemaal niet want dat valt zo niet op maar het zijn bijna vlekken en hoop dat Jan Willem een oplossing heeft. Heb hem al een mailtje gestuurd
gr Pieter Last edited by VSB; 09-04-2013 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde verhaal als bij Doc, nog nooit problemen gehad met Jan-Willem.
Het duurt nu wel wat langer eer er antwoord komt (inderdaad door zijn nieuwe job), maar steeds correcte service gekregen. Gewoon wachten op zijn antwoord Pieter |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik respecteer ook dat hij een andere job heeft buiten decals maken. Maar het lijkt mij een kleine moeite om even een mailtje te beantwoorden. En de dingen te zeggen zoals ze zijn, niet om de pot heen draaien. Verder ben ik het trouwens wel met jullie eens, dat hij zowat de enige is met unieke liverys. ![]() Mocht je hem kunnen overtuigen om dit topic te lezen en hij wou verder nog eens contact met me opnemen, dan hoor ik het graag. ![]() Nu maar eens even on topic: Knap wat je hier laat zien, en ook het detailwerk spreekt me echt aan. Vooral die cardan as verwijderen is in mijn ogen al een teken dat je naar perfectie streeft. Deze volg ik zeker en vast en ben benieuwd hoe het eindresultaat er uit komt te zien! ![]() |
|
||||
|
||||
body werd grondig afgeplakt:
![]() ![]() ![]() En vervolgens gespoten met ts-8 Na een aantal uur werd de afplaktape al verwijderd. Zoals ik verwacht had moet het hier en daar bijgewerkt worden.Maar dat is echt miniem. Eerst laat ik hem een kleine week uitharden alvorens daar aan te beginnen. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooi werk.
![]() Zoals jij regelmatig met verschillende kleuren werkt, raad ik je aan om eens een air-brush aan te schaffen. Als je dan gaat afplakken en je tweede kleur zet, zal je zien dat deze er bijna naadloos en zeer strak opzit en dan hoef je nietmeer bij te werken. Ook het moment dat je tape verwijdert mag veel sneller. Ik deed dat destijds bij spuitbussen reeds na een kwartier. Dat voorkomt dat je verf gaat schilferen, daar hij nog soepel is. Bij de Airbrush gaat dat haast onmiddelijk. Ikzelf heb ook lang nee gezegd tegen zo een machine, maar nu ik hem heb, heb ik nog geen seconde spijt gehad en is mijn lakwerk nog strakker geworden. Zoals met alles, heeft dit ook wat oefening nodig uiteraard, maar het zal zeker lonen. ![]() Neemt niet weg natuurlijk dat je hier een knap staaltje afplak- en spuitwerk laat zien. Knap, heel knap. ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb sinds 2 weken een airbrush in mijn bezit. Mijn zelfvertrouwen is op dit moment nog niet zo groot om het op dit model uit te proberen en heb ik voor de spuitbus gekozen. Echter ben ik wel al flink aan het oefenen op een model waar binnenkort een verslag van verschijnt.
toch bedankt voor de tip!!!
|
||||
|
||||
Even vermelden dat ik een mailtje terug heb gekregen van Jan Willem.
Het probleem zou te wijten zijn aan het decalpapier waar de kleuren niet goed ingebrand worden. hij kan er heel weinig aan doen. Is wel bezig om een oplossing te zoeken met de fabrikant.
|
|