De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-05-2004, 12:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

En vergeet Kimi niet. Als je zegt, amai waar staan die, dan is het toch wel zo, dat dit idd hun beste quali van het seizoen is. In Monoca hebben ze altijd behoorlijk gepresteerd met een 'slechte' wagen, precies omdat motor vermogen hier niet van cruciaal belang is. Ik zie het al voor mij. Eerste bocht, vier eerste wagens op een hoopje in de run-off, pace-car en Kimi's enige overwinning van het seizoen. 'k ga straks toch nog maar eens voor de buis zitten denk ik. 2de keer dit seizoen.
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 12:52
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by marcel
is de flessenhals in Ste-Devote niet voor een stuk weggewerkt doordat er daar geen barrière meer staat langs de binnenkant?
Is misschien wel waar maar dat het daar nu ineens een "autostrade" is geworden, is ook niet waar.

Uiteraard gebeuren er nu eenmaal veel incidenten in de F1 en in het bijzonder in Monaco. Maar als ik de posts hierboven lees, betuigd dit van weinig sympathie voor de autosport. Jullie zitten blijkbaar allemaal te wachten op ongelukken om jullie "poulain" een goed resultaat te bezorgen....

Ik vind dit echt bedenkelijk...

De posts gaan allemaal wel gepaard met 's en 's maar ik geef jullie allemaal en en een

Stouterikken...

C U
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 12:53
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Huudo
En vergeet Kimi niet. Als je zegt, amai waar staan die, dan is het toch wel zo, dat dit idd hun beste quali van het seizoen is. In Monoca hebben ze altijd behoorlijk gepresteerd met een 'slechte' wagen, precies omdat motor vermogen hier niet van cruciaal belang is. Ik zie het al voor mij. Eerste bocht, vier eerste wagens op een hoopje in de run-off, pace-car en Kimi's enige overwinning van het seizoen. 'k ga straks toch nog maar eens voor de buis zitten denk ik. 2de keer dit seizoen.
Kimi staat zelfs voor de 2de ferrari, dus inderdaad geen slechte kwali
Old 23-05-2004, 13:33
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Pascal

De posts gaan allemaal wel gepaard met 's en 's maar ik geef jullie allemaal en en een

Stouterikken...

C U
ik zal het niet meer doen...

Reply With Quote
Old 23-05-2004, 14:52
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Deze post bevat alle chatachtige uitlatingen tijdens de race - Admin Huudo heeft ze samengevoegd om het forum overzichtelijk en kwalitatief op niveau te houden. Met dank voor het begrip. Huudo

Dat was even off topic met de emoticons lol. Maar wat een situatie op Monaco met Sato zijn moter en het ongeval dat daarop gebeurde Fissichella heeft geluk gehad moet ik zegge

*** Ja khoop ook eens dat renault wint ik gun het hun --- maar wel veel opgaves tot nu toe

*** Ja dat wel maar hij reed goed vooraan ik denk dat hij zijn plaats niet wou laten schieten

*** Ja maar ik weet niet wat sato op dat moment dacht dus ja ik ga wachten op de persberichten van sato voor ik zo echt zekerheid heb

*** Ai nee Alonso zwaar gecrashed in de tunnel

*** Ja nu maar hopen dat de tweede renault kan winnen

*** Ik weet het niet op tv vragen ze zicht juist hetzelfde af

*** Schumacher is gecrashed --- wat een race

*** How How vanaf nu vind ik F1 terug interessant ! Kheb me al goed geamuzeerd deze race

*** Ja ik zag hem remmen in de tunnel maar moest dat zo hard ? zijn voorwiel blokkeerde helemaal . En ik vind deze race ook wel super Belle ---

*** Ja ze "veroorzaken" twee crashes in 1 race, de persberichten zullen sappig zijn ---

*** Voor mij mag trulli nu ook winnen --- Als het maar niet Barri is ---

*** Ja Button maakt ook nog kans maar ik denk dat Trulli het niet rap gaat opgeve maar de bar Honda is goed

*** Mja maar er kan nog zoveel gebeuren ! Maar Marcel wat was er gebeurt op de 24 uren van zolder 2002 ? ik was daar niet dus ---

*** Aah ja dit is een gelijkaardig geval --- Deze race is echt wel interessant ---

*** Spannend duel nu ts trulli en Button ---

*** Trulli wint ---- prachtige race

Last edited by Guido; 23-05-2004 at 16:40.
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 14:57
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Deze post bevat alle chatachtige uitlatingen tijdens de race - Admin Huudo heeft ze samengevoegd om het forum overzichtelijk en kwalitatief op niveau te houden. Met dank voor het begrip. Huudo

Erg hé dat ongeval! Om maar aan te tonen hoe ver men in de Formule-1 staat qua veiligheid! Zoals Marc zei: die man stapt daar gewoon uit zo'n vrak en wandelt gewoon verder...

Wel leuk om nog eens een spannende F-1 race te zien!

Hopelijk blijven de Renaulkes vooraan... Maar ja, Trulli moet nog een pitstop maken en Schumi haalt snelheid...

*** Trouwens, ik vond echt dat dit ongeval kon vermeden worden. Die rook kwam al een poos uit z'n wagen en dan had hij beter meteen de pit ingereden want het is nogal voorspelbaar dat die motor het gaat begeven...

Allé, dat is toch mijn gedachte...

*** Ja, daar kan ik wel inkomen, maar als je een beetje realistisch nadenkt, dan moet je toch wel beseffen dat je niet ver zult geraken wanneer er zo veel rook uit je wagen komt...

*** Inderdaad...dat lijkt me een goed plan!
En verdorie, Alonso deruit! Tis nie waar!!!!!!
Das echt wel jammer...

*** Ik zal nie veel keus hebben!
Toch straf dat Ralf er weer tussenzit... Maar ik tracht geen vingers te wijzen...

*** Dacht ik ook zo...
En oei oei, z'n wiel eraf!! Wat een race zeg!

*** You took the words right out of my mouth!
Niet dat ik kick op ongelukken, zeker niet, maar ik vind deze race toch wel sensationeel!

*** Ik ben ook heel benieuwd hoe de koersdirectie dat zal aanpakken.
Ik zet nu alles op Trulli!

*** Button wil ik anders ook wel op dat podium zien... Hij verdient het volgens mij!!
Dat zou raar doen, geen rood op podium... Vraag me af hoe Barri het er zal van afbrengen...

*** Dat denk ik ook. Maar aan het Ralf/Alonso incident zal er volgens mij wel een staartje komen...

*** Ik ben content! Maar had nog beter geweest met Montoya op 3de stek... Tja, ge kunt het niet al hebben!
Interceptor, jij springt nu een gat in de lucht zeker??

Greetz,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Reply With Quote
Old 23-05-2004, 15:16
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

schumacher pit niet van achter de safety car? vergeten ze niks bij ferrari? of zijn ze nu gevaarlijk zwaar aant gokken?

*** montoya zou hem deraf gereden hebben, toen schumacher afremde naar het tempo van de SC...

*** volgens mij gaat dat van schumi en montoya toch als race-incident geklasseerd worden ze. schumi verrast door de SC, en montoya door schumi... zo een beetje gelijk dat incident in de 24u van Zolder in 2002

*** ik was er ook niet, maar t was op tv: daar is ook een piloot verrast door de pace line, waardoor hij vol op de laatste wagen geknald is...

*** pff, ik had liever button gezien. wat die dees seizoen al laten zien heeft...

Reply With Quote
Old 23-05-2004, 15:24
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

schumi er uit (tja ben schumi fan hé) maarja goed voor de sport
dat gaat wat worden bij bmw oei oei ..... ze moge et nog al eens gaan uitleggen...
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 15:29
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

nee knopke gaat nog winnen (ik hoop het toch)
ps:wat een agresieve sato bij de start hoho ting tege schumi

een tot nu toe 5 op 6 dus voor schumi
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:10
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Mooie GP van Trulli en Button die de rest op een hoop je hebben gereden na het uitvallen van Alonso en Schumi (zoals ik ongeveer had voorspeld )
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:10
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ja mooi van trulli jammer dat de minardi het nog effe verpest had
nu montoya nog disqualificere en we hebbe een minardi in de punten...
dan ook nog een dikke proficiat voor de comentatoren
nu tijdens de paarden sport gaat het al wa better denk ik
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:12
BMW E46 V8's Avatar
De Paddock Rookie

Ja, is wel spijtig dat in de laatste ronde Button nog even werd opgehouden door een trage auto, en dan zaten ze misschien langs elkaar op de rechte lijn. Maar Trulli heeft wel verdiend gewonnen !
Old 23-05-2004, 16:15
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
dan ook nog een dikke proficiat voor de comentatoren
Aber natürlich!!

Die Marc, die kent er toch wel wat van hé!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:16
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Even ter herinnering. Het forum is geen chat kanaal. We hebben een chatbox op het forum speciaal ingericht om tijdens rally's en races kreten te kunnen uiten stijl: Schumi gecrasht, Alonso uitgevallen. Deze horen hier niet thuis. Als zou blijken dat de chatbox niet naar behoren werkt, dienen jullie daar melding van te in het forum 'Vragen aan de Admins'.

En ik ga dit geen 2 keer meer zeggen. Anders volgen er maatregelen.
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:22
BMW E46 V8's Avatar
De Paddock Rookie

Ik heb het al begrepen!!!!! Kzal er int vervolg op letten en ja de chat werkt ni

Last edited by BMW E46 V8; 23-05-2004 at 16:27.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules