![]() |
|
|
|||
|
|||
Hun tegenstanders hebben geen last van de rook want die rijden voor de diesel.
![]() |
|
||||
|
||||
dubbelen misschien
![]()
|
|||
|
|||
Blijkbaar heeft de Taurus Lola minder problemen tijdens de wedstrijd dan dat er bij de kwalifs waren. Anthony Kumpen zit momenteel aan het stuur en de wagen is sinds de start van de 48ste naar de 36ste plaats opgeklommen.
|
|
||||
|
||||
Hehe...uw post komt als geroepen! Een paar minuten geleden vroeg ik me net af hoe Anthony het doet in LeMans... Thanx for the update!
![]() Ik blijf alvast duimen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Afwachten dus... |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het gedaan met de Taurus, hij staat al een hele tijd op 35 ronden.
|
|
||||
|
||||
Zat ik ook met Interceptor te denken...
![]() Verdorie toch, het is de Belgen niet gegund dit jaar! ![]() Hopelijk komt er nog snel verandering maar ik vrees ervoor... |
|
||||
|
||||
ze zijn er nog aan aant werken, nog geen officiele opgave. en dat geld eigenlijk voor alle deelnemers...
|
|||
|
|||
Idd, zolang ze erin geslaagd zijn de wagen naar de pits te krijgen dan is er nog hoop
|
|
|||
|
|||
Anthony Kumpen op www.racingworld.be , vanuit Le Mans : "Ik werd opnieuw geconfronteerd met koppelingsproblemen, maar ik kon de pits bereiken. De mechaniekers van Taurus Racing werken nu reeds geruime tijd aan het euvel, en het ziet er naar uit dat het probleem kan opgelost worden. We verliezen wel een pak tijd door de herstelling natuurlijk..."
Last edited by Mistery; 12-06-2004 at 21:14. |
|
|||
|
|||
Dat ze geen goede klassering zouden kunnen rijden wisten ze van te voren, maar als ze erin slagen om de wagen te repareren kunnen ze wel een pak ervaring op doen.
|
|
||||
|
||||
als koersfeit staat om 20.38 bij de nr 10:
Abondon: transmission ... in de algemene ranking staat hij er ook niet meer tussen .. ![]()
|
|||
|
|||
Ze zijn er inderdaad uit.
![]() |
|
||||
|
||||
Pffffff...dit is balen!! Zo vroeg al...
Ja, hij reed toch al iets langer dan in de 24-uren van Spa deze keer... ![]() |
|
|||
|
|||
Officiële opgave idd om 20u37, zo meldt ook onderstaande site.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|