![]() |
|
|
||||
|
||||
* Punt 1: hier heb je gedeeltelijk gelijk gelijk. Ik vond het volgende:
No change of car is permitted after the start of the race and, any driver wishing to change car, must have got out of his original car and left the grid before the 15 second signal which immediately precedes the start. A change of car will be deemed to have taken place once a driver is seated in his new car and such change may only take place in the pit lane or the team’s designated garage area. Montoya is dus 2 seconden te laat uit zijn auto gesprongen. Volkomen waar. Ik kom hier zo meteen op terug. Punt 2: Alonso heeft niemand gehinderd. Ik zeg ook niet dat Schumacher hiervoor gestraft moet worden, het typeert ham allen maar eens temeer. Punt 3: Green flags and lights will be shown when the safety car has pulled off the circuit but overtaking remains forbidden until the cars cross the Line. However, any car which slows with an obvious problem may be overtaken. 'Overtaking' houdt ook het slipstreamen, accelereren en naast elkaar komen in. Maar ik ben akkoord. Dit is een even groot twijfelgeval als dat van Montoya. Moesten beiden wel of beiden niet bestraft zijn, zou je mij niet gehoord hebben. Punt 4: ooit al NASCAR gezien? De SC-bordjes houden niet in dat het circuit opeens een veilige plek wordt. Als dit geen code rood waard is, waarvoor dient die vlag dan nog? Punt 5: uitstappen, gaan kijken hoe het met hem is. Remember Spa '01? Dát was helpen (alhoewel Irvine zich toen terecht schuldig voelde). Punt 6: dat beweer ik ooit niet. Ik zou niet durven... ![]() Punt 11: je weet wel wat ik bedoel. Het is nog steeds mogelijk dat Ralf gedeeltelijk verlamd is... Voor de rest zijn we het eens zeker ![]() Edit: blijkbaar is punt 3 inmiddels uitgeklaard... |
|
||||
|
||||
Idd, dat had ik ook ff opgezocht en MS komt idd als eerste over de streep die ronde en inhalen mag niet.
Kzou er ni van verschieten moesten ze hier klacht tegen neerleggen...
|
||||
|
||||
Iemand gezien hoeveel lege plekken er waren op de tribunes? Ik bedoel niet de tribunes die 100% leeg waren, die zijn niet bestemd voor de F1 races. Maar ik heb zat tribunes gezien waren wel wat mensen zaten..........kan me herinneren dat 2,3 jaar geleden die tribunes tot aan de nok gevuld waren. Die gemaakte finish in 2002 heeft de GP geen goed gedaan
![]() Wat betreft de reglementaire blunder van Williams / Montoya, ik sta er steeds weer verbaasd van hoe slecht de betrokken personen op de hoogte zijn van de geldende reglementen. Het sportief reglement telt maar 36 pagina's.............van coureurs die miljoenen verdienen mag je toch wel verwachten dat ze zoiets beheersen. Sterker, een team dat per jaar honderden miljoenen euro's nodig heeft mag toch wel iemand in dienst hebben die dergelijke kennis tot in de finesse beheerst. Mocht er een vacature openstaan bij Williams...........ik hou me aanbevolen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-06-2004 at 22:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
En sato bravo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik vond het inhaalmaneuver van Sato op Panis wel iets hebben... ze waren beide precies nogal verrast, ofwél wou Panis Sateeke effe het "koud/warm" doen krijgen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
15 seconden voor de start moet je aangeven dat je wagen niet werkt.
De wagen moet verplaatst worden binnen de 15sec en dit is gebeurd op 29sec ... zoiets was het. Mijn mening over JPM: die had NOOIT mogen deelnemen, ze hadden hem al moeten tegenhouden aan de pitexit ... Stel u voor dat er een ongeval gebeurd met een piloot die in principe niet had mogen deelnemen ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Als je live zou gekeken hebben dan had ge evengoed gezien dat ralf bewoog met zijn hoofd, en 5 minutekes later een opgenomen beeld dat ralf zelf uit de wagen probeerde te kruipen, en dus nog volledig bij bewustzijn was.
Dat het er niet goed uitzag ok, maar dat hij niet dood was was voor mij vrij snel evident.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is het je niet opgevallen dat mensen van Williams bij Ferrari gingen met de nodige info, op satelliet TV kon je zelfs horen dat Michael alles door kreeg via boordradio, vanaf hij het goede nieuws kreeg ivm zijn broer reed hij weer vlugger. Anders koop ook eens een schotelantenne, daar krijg je eenmaal meer info! |
|
||||
|
||||
wat gebeurde er nu eigenlijk met Jenson Button?
Vraag me nog steeds af waarom hij zo plotseling de pits indook...
|
|