![]() |
|
|
||||
|
||||
en hop, foto's doorgestuurd.
Ben eens reuze benieuwd hoeveel foto's er uiteindelijk zullen ingestuurd worden en vooral hoe de concurrentie eruit zal zien ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
mijn foto's zijn ook doorgestuurd in de jongerencategorie, en nu maar hopen dat ik toch 1 stem krijg
![]()
|
||||
|
||||
euhm ik heb zowel verstuurd in de -16jarige klasse als in de andere klassen.. is dit een probleem? doen al deze foto's mee of tellen ze allemaal niet ?? anders heb ik een klein probleempje
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Meer dan 100 foto's hebben we mogen ontvangen, waarvoor onze dank. In de loop van de komende dagen gaan we beginnen aan de verwerking ervan. We hopen alle inzendingen in de loop van 3 januari online te hebben. Zodra alles online staat geven wij jullie een seintje en kan het stemmen beginnen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|