![]() |
|
|
||||
|
||||
Was graag meegegaan (had zelfs al verlof genomen), maar vertrek nog die nacht voor het werk naar Brazilië.
Maar voor het museumbezoek (wel auto-gerelateerd) ben ik zeker te vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Shit, hell en devil ![]() ![]() ![]() C U |
|
|||
|
|||
12 (13) Dirk Heyman & nog iemand hier van op Depaddock die me PM stuurde en die uit de buurt van Gent kwam. Hij weet pas vrijdag of hij verlof krijgt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() No worries mate. Wij zijn er ook nog he ![]() |
|
||||
|
||||
Dus eens even resumeren wie er meegaat om een overzicht te krijgen van de auto's die we nodig hebben.
Chauffeurs 1. Sennake 2. Huudo 3. Driesco Meerijders 4. Raceboy 5. Raceboy's mama 6. Mark 7. Werner 8. Dominique (Bezemwagen) 9. Karel (FastFons) 10. Johan 11. Dirk Heyman Nog niet zeker 12. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?) 13. sledge (bevestigt vrijdag) Kijk eens of ik geen namen evt. over het hoofd heb gezien. Als er info foutief in staat, dan pas ik het in deze post wel aan. ![]() Last edited by Guido; 25-11-2004 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Die ene vanuit de buurt van Gent ben ik dus
![]() Vrijdagavond zal ik pas zekerheid hebben, blijven hopen dus ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Driesco; 25-11-2004 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Waar ziet gij vrijdag staan
![]() |
|
|||
|
|||
hallo is er iemand van de kanten van limburg die maandag ook naar essen gaat om misschien aftespreken ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
huudo zou het dan mogelijk zijn dat ge mij even belt op 0477 19 47 13 bedankt
|
|
||||
|
||||
Roverk114 gaat ook, Huudo pikt hem op onderweg in Hasselt. Dus even een nieuw overzicht posten op deze pagina.
Chauffeurs 1. Sennake 2. Huudo 3. Driesco Meerijders 4. Raceboy 5. Raceboy's mama 6. Mark 7. Werner 8. Dominique (Bezemwagen) 9. Karel (FastFons) 10. Johan 11. Roverke 114 12. sledge 13. Peter (Ottooke) Nog niet zeker 14. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?) Kijk eens of ik geen namen evt. over het hoofd heb gezien. Als er info foutief in staat, dan pas ik het in deze post wel aan. ![]() Last edited by Guido; 28-11-2004 at 11:23. |
|
||||
|
||||
Ik heb een dag vrijaf gekregen, dus zal ik van de partij zijn
![]()
|
|