|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
De VW Golf van Konrad lijkt op de foto op 24u.be verdacht veel op een BMW
|
|
|||
|
|||
Scotty uit koers omdat er geen crashtest is geweest. Ze mogen niet rijden van de RACB, man man man, op die manier gaan we idd aan niet veel wagens raken é
|
|
|||
|
|||
Ik vraag mij echt af of de organisatie dit allemaal voor expres doet, om er zeker van te zijn de 24u zeker ten dode zijn opgeschreven.
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 31-08-2011 at 20:02. |
|
|||
|
|||
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig, da is gewoon niet normaal meer. Ik heb de organisatie altijd gesteund, maar ik begin toch stilaan te twijfelen ...
|
|
|||
|
|||
Maar goed, het positieve is dat we toch enkele mooie wagens aan de start hebben é. Die Level Porsche blijft voor mij één van de smaakmakers
|
|
|||
|
|||
Einde verhaal voor AD-Sport in de 24u. "Mij zien ze hier niet meer terug", aldus Vanierschot. Aiaiai
|
|
||||
|
||||
Ze zijn daar op circuit zolder inderdaad niet goed bezig..... ze zijn bezig met hun eigen graf te delven
|
|||
|
|||
Ik denk dat het tijd wordt dat de toeschouwers ook ééns van zich laten horen, zoals in het voetbal. Dit is toch complete waanzin, komaan jongens ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx
|
||||
|
||||
De Nederlanders gaan zich niet aan de normtijd houden! Gaat de organisatie alle DSC-wagens uitsluiten?
|
|
|||
|
|||
Hup Holland Hup
|
||||
|
||||
Quote:
Over het feit van de weigering van de Scoty´s omwille van het ontbreken van een crashtest : wisten ze dat nu pas bij de RACB? Moeten ze echt dat team alle moeite en investeringen laten doen om ze dan gewoon weer naar huis te sturen? De reactie van Albert Vanierschot is meer dan begrijpelijk. Hopelijk denken de rijders die ingeschreven waren op die wagens er ook zo over en sturen ze in het vervolg hun kat naar Speedworld wedstrijden. Oh ja... het zou wel leuk zijn als ze zouden aantreden bij onze noorderburen |
|
|||
|
|||
Ben er daarstraks even geweest maar bijna even snel weer voor gezien gehouden, er heerste een serieuze eindeseizoenssfeer.
Opvallend was de volgende mededeling: "BELCAR - Punten worden toegekend zelfs indien het vereiste minimum van 5 wagens de finish niet haalt". Zouden ze zelf al een voorgevoel hebben... |
|
||||
|
||||
Quote:
En ergens kan ik het begrijpen dit is niet een onderstel van een andere wagen. Maar een volledige eigenbouw hoe knap het ook is, hij weet niet of het 100% veilig is. Voor de rest is het een dikke schande WEG MET RACB WEG MET SPEEDWORLD!!!!!!!!!!! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|