|
|
|||
|
|||
hallo iedereen,na deze forum is doorbladerd te hebben, zou ik mijn modelbouw kunnen toch willen bijschaven. ik knutsel al enkele jaren, maar ik ben nog altijd niet tevreden van de glans van mijn miniaturen. ik spuit voornamelijk met tamiya en mijn wagentjes blinken wel, maar ik krijg toch de glans dat een echte auto heeft niet.
wat kan ik hier aan doen alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel lees- en leerplezier !!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ik heb nog een vraag aan senna of hugo, hoe kan ik mij inschrijven bij jullie?
wanneer komen julie bij elkaar om ideen uit te wisselen en waar komen jullie dan bij elkaar? |
|
||||
|
||||
vraagje painten ruitrubbers
hoi, ben pas beginnend in de modelbouw
aan de foto's te zien van sommige bouwers kunnen jullie vrij perfect de ruitrubbers en de randen rond de vensters painten kan iemand me zegge hoe ik dit het beste doe, word dit me de penseel gedaan of word het ook gespoten? mvg mario |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je hier allemaal voor terugkrijgt, en meer bepaald in 2007 vind je dan weer HIER. Wij komen in principe in het seizoen elke maand bijeen in ons clublokaal in themacafé Wheels op het circuit van Zolder. Het seizoen loopt van september tot pakweg maart/april, zodat de zomermaanden vrij blijven voor andere activiteiten. Maar vorig jaar kriebelde het blijkbaar zo erg dat onze modelbouwers elke maand van de zomer ook naar een maandelijkse bijeenkomst gevraagd hebben, waarop we uiteraard ingegaan zijn. Op onze meetings is het altijd een vrolijke boel, worden er altijd demonstraties gegeven en worden altijd de modellen meegebracht en besproken die zopas afgewerkt werden. En de nodige pinten gedronken natuurlijk. De data met de meetings van 2007 zullen we vastleggen op onze eerste vergadering van dit jaar, nu vrijdag de 19e januari in Wheels te Zolder, maar er staan er al 2 vast die je hier kan vinden. In dezelfde thread zullen ook de data van de andere maanden verschijnen. Enne... welkom in de club! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ikzelf gebruik dan ook voornamelijk en liefst de eerste methode omdat ik een nogal vrij vaste hand heb. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu goed, je bedoelde wellicht Sennake of Huudo. Sennake heeft alles al prima uitgelegd. Ook van mijn kant: W E L K O M!! |
|
||||
|
||||
ng een klein vraagje als beginner
als ik op de site van domino aant kijken ben naar decals en transkits zie ik verscheidene keren staan grade-up maar waarvoor dient een grade up? mvg mario |
|
||||
|
||||
edit
|
|
||||
|
||||
hoi, kan iemand mij helpen
ik heb raad nodig over hoe ik een spuit cabine kan bouwen, het is alleen voor rallyauto's schaal 1:24 heb totaal geen idee hoe daar aan te beginne? |
|
|||
|
|||
alvast bedankt voor de uitleg, ik zal probren om vrijdag langs te komen, om hoe laat is het eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
is het nu op verplaatsing of in de wheels
|
|
||||
|
||||
Ik heb een vraagje over "wielmoeren"...
Momenteel schilder ik die altijd met een tandenstokertje. Eigenlijk aanstippen dus, maar dan is altijd alleen de bovenzijde van de moer bvb zwart. Hoe maak je eigenlijk heel de moer zwart??? Thanks...
|