|
|
||||
|
||||
Quote:
Was CZ ook de organisator van de Belcar in het verleden? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht dat de naam belcar weer ging verdwijnen, voor het nieuwe kampioenschap van speedworld volgend jaar. Maar als ik het hier allemaal goed begrijp is er kans dat er een belcar komt, los van het speedworld kampioenschap?
|
||||
|
||||
begin 2012 gaat de belcar terug naar CZ.Dan komt er een eind aan hun 5j overeenkomst met sro en speedworld.
En CZ heeft duidelijk gemaakt als speedworld niet de 24hr in hun plannen opneemt. Dat ze ergens anders naartoe gaan. |
|
|||
|
|||
belcar team is in de lijst met "ster" gestegen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de RACB dan wel moeilijk zal gaan doen! bestaat de VAS nog? die was toch organisator van de touring cup jaren gelden? Ik denk dat CZ speedworld als SRO niet zio maar aan de kant kan zetten. een weekendje GT1 levert toch genoeg op denk ik zo. Hoeveel deelnemers telt een gewone Belcar wedstijd?
|
|
|||
|
|||
De VAS bestaat nog, maar mag geen circuit-evenementen meer organiseren.
|
|
|||
|
|||
AD-Sport start vandaag met de Porsche 997 GT3 RSR. Piloten van dienst zijn Bruynoghe, Raus, Verheyen, Verhelst en Gitsels.
Bron: autosport.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Stel je voor dat de wagen er hard afga en de rijder is gewond. De medische diensten kunnen er niet bij omdat de wagen zo geplooid is. stelt je voor dat rijder sterft omdat de wagen zo geplooid is. Wie gaat dan verantwoordelijk zijn. Dan beginnen ze hier weer hoe onverantwoordelijk het is om zo een wagen te laten starten. En is een silhoutte niet gebouwd onder bepaalde principes. Hierbij bedoel op vooraf bepaalde voorwaarden? Het is een prachtige wagen die scotty maar hier zijn fouten langst beide kanten gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik denk niet dat sro het zo erg vind. Ze hebben het nu toch ook al van hun afgeschoven. Het zal meer speedworld zijn dat moeilijk gaat doen. En ik geloof dat racb, CZ niet kan tegenhouden. Dit was goed besproken tijdens dat interview. |
|
|||
|
|||
SRO heeft toch niets meer met Belcar te maken?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
KRK zonder Kris Wauters?
In de Results van Quali 2 is bij KRK de naam van Kris Wauters vervangen door Dennis Retera. Weet iemand meer hierover ? Results Quali 2 : http://www.raceresults.nu/uitslagen/...cation%202.htm |
|
||||
|
||||
Wat ik niet begrijp in het geval van de Scotty, is dat hij eerst technisch goedgekeurd wordt, en luttele minuten voor de eerste training weer afgekeurd wordt voor het ontbreken van een crashtest.
Nu ik begrijp best dat veiligheid primeert, maar waarom wordt de Scotty dan geen maanden geleden afgekeurd, en werd Vanierschot toen niet op de hoogte gebracht van het feit dat de Scotty een crashtest moest ondergaan. De papieren zijn maanden geleden al naar de RACB opgestuurd. Alles had dan wel nog in orde gebracht kunnen gebracht worden. En de zogenaamde silhouettes, hebben die een crashtest ondergaan? Nu wordt het team van K.Gielen voor de 2x maal op een week tijd in het zak gezet en kan men ondanks vele inspanningen niet meedoen.Eerst raakt de Camaro niet klaar ( Hollanders die hun afspraken niet nakomen?) en als men in laatste instantie dan overstapt op een Scotty, tja dan is men eraan voor de moeite. Ze hadden in Zolder een jaar of 5 geleden hun verstand moeten gebruiken en de boel toen moet gelaten hebben zoals het was. Nu met all die reglementswijzigingen van de laatste jaren, is de boel alleen maar duurder en ingewikkelder geworden en staan vele gebruiksklare racewagens ergens onder zeil omdat ze nergens aan de bak komen. Alle wagens aanpassen aan de huidige reglementen kost hopen geld, en hoelang duurt het ovooraleer ze weer eens aangepast worden. Wat de normtijd betreft, ik dacht dat het er in de autosport de bedoeling was om zo snel mogelijk te rijden. Diegene die dat ooit heeft bedacht, .......
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 01-09-2011 at 11:26. |
|
|||
|
|||
Wow, wat een zooitje, ben blij dat ik thuis blijf...
Een Belgische voorstelling die zo langzamerhand meer trekjes van een Grieks drama begint te krijgen dan menig autosportliefhebber lief is. Het faillissement van de Belgische nationale autosport (en toch zeker de 24 uren tenminste) is nabij, ik zie geen enkele reden waarom Dick van Elk zich geroepen zou moeten voelen om de 24 uren evt. volgend jaar te gaan redden. En als hij dat al wel zou gaan doen, dan steekt de RACB daar wel een stokje voor, zoveel is de afgelopen jaren wel gebleken (zie DSMEC, VAS, etc.), door de race op de zwarte lijst te plaatsen... Daarbij komt dat de grote groep met (nationale) autosportfans massaal aan het afhaken (als nog niet gebeurd), zij zullen zich wel drie keer op hun hoofd krabben voordat ze volgend jaar opnieuw hun duur verdiende centen naar het circuit gaan brengen. Opbouwen van iets kost jaren, afbreken is zo gebeurd! Last edited by Coach Ep; 01-09-2011 at 12:15. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|