|
|
||||
|
||||
Prachtig!!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad Patrick; wat echter wel van primordiaal belang is, zijn goede referentiefoto's
|
|
||||
|
||||
Daar denk ik dat je een fout gemaakt hebt Pieter: de foto die je toont is de BMW die in Spa 1984 tweede werd. De winnaar van 1983 is de BMW met nr 21.(zie foto)
Last edited by Sennake; 12-01-2016 at 15:50. |
|
||||
|
||||
Inderdaad Guy, Dit is niet de juiste wagen. Ik had toen indertijd nog nietveel foto's verzameld. Ik was er me wel van bewust.
De eerste onderdelen kregen hun kleur. Onderstel: Per veerpoot werden er 16 rivetten toegevoegd, 4 in de remklauw en 12 in de naaf. ook een hydraulische leiding werd onderaan de remklauw bevestigd. Ook 32 rivetten toegevoegd aan de rolkooi. brandblusser. bedieningspaneel middenconsole. 3 switches werden toegevoegd en bedrading. ruitenwisser motor Expansivat Zekering kast met nodige bedrading.
|
||||
|
||||
Pedalen en verwarmingsmotor
Ik heb een nieuw setje velgen nodig en een gebruikte set. Eer werd een setje glad geschuurd en een setje grof. Door hard te duwen op een grof stuk schuurpapier en een trage beweging van links naar rechts te maken kwam ik tot dit resultaat. De velgen werden voorzien van een ventiel en de banden kregen hun markering. Volgorde spuiten: - etch primer - witte primer - zzero paints bright red met penseel in de diepe gaten aanbrengen. - zero paints bright red - decals (enkel bij 1 set) - 2k vernis - 2k vernis - hart afplakken - alclad 2 gloss black - alclad 2 chrome - alcald 2 vernis - 1 set wheateren gebruikte set: Moeren voor de centerlock werden afgegoten in resin en geschilderd:
|
||||
|
||||
Quote:
Nee serieus, ik ben onder de indruk van de kwaliteit en de zin voor detail. Mijn respect!
|
||||
|
||||
Quote:
Indrukwekkend!
|
||||
|
||||
prachtig detailwerk Pieter!
|
|
||||
|
||||
Hoi Pieter ,
Van welk merk zijn die velgen ik heb ook zo setje nodig ? |
|
||||
|
||||
De velgen zijn van renaissance RE.RON2 ''ronal circuit''.
Domino heeft ze niet meer op voorraad maar ik had ze nog eens zien passeren op spotmodel.
|
||||
|
||||
Sterk staaltje detaillering, verregaand, hetgeen ik geweldig vind, zeker bij zo een 'open' wagen. Ik kijk al uit naar de samenbouw van al dat moois.
|
||||
|
||||
Geen commentaar
|
||||
|
||||
In 1 woord GEWELDIG
. Maar als ik zo zou gaan bouwen moet ik minimaal 846 jaar oud worden!!
|
|||
|
|||
Ik doe geeneens altijd de moeite om de onderkant van een wagen te schilderen, steek jij even 32 rivetten in een rolkooi..
Maar begrijp me niet verkeerd, indrukwekkend dit!
|
||||
|
||||
Hoe lang heb je nog
|