![]() |
|
|
||||
|
||||
Op http://www.race-rally.be/2006/rf2006...ery.asp?Ref=45 is er al een kleine foto galery van gisteren.
O.a. de nagelnieuwe RSR van CEO: En nu al "beruchte" ![]() ![]() Herken ik hier de helm van Jefrey Van Hooydonk??? |
|
||||
|
||||
Is er eigenlijk streaming dit weekend?
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's Mr.Dallara... De wagens zo rechtvoor (zoals de Vette), waar heb je die gefotografeerd als ik vragen mag?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De foto's komen van de race-rally site ![]()
|
||||
|
||||
Binnen de eerste 5 laps van de race hangt longin aan de SRT vette's. En dan zal Kumpen het afmaken. Lijkt me het meest voor de hand liggende scenario.
|
||||
|
||||
Voor de mensen die dat met het rode licht niet begrijpen. Tijdens de trainingen moet iedereen even stoppen aan het einde van de pitlane. Dan wordt er even gekeken wie er in de wagen zit en dan mag je 1 voor 1 het circuit op.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een team als GLPK mag het technisch en logistiek gezien geen probleem zijn om een wagen 3 weekends na elkaar in te zetten. En om een budget te vinden voor één of twee extra Belcar-races zal men bij Kumpen & Co ook wel niet wakker liggen, zeker? En wat die Ronaldo betreft. Christophe Bouchut, en dat is toch wel een man die zijn lauweren verdiend heeft in de GT-racerij, kijkt blijkbaar niet neer op de Belcar. |
|
||||
|
||||
Quote:
ook tijdens de wedstrijd MOET er aan het einde van de stands even gestopt worden en mag men pas verder als het licht terug op groen is. Het is dus niet zo dat je door mag als de wagen voor je groen licht heeft gekregen. Een mega beginners fout trouwens ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Longinke maakt immers nooit fouten. Alleen al de anderen maken fouten! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zullen ze toch zo niet op een presenteerblaadje krijgen zekers wat betreft Bert Longin . Ik ga ook van de veronderstelling uit dat Kumpen zal starten en niet Longin . Als er niet wordt gewonnen door GLPK dan kunnen ze het op hun slechte starplaats steken en niet op de prestaties van de piloten ( lees Longin ) . Wie herrinerd zich nog de crasch van Longin vorig jaar in de 24 uren was zogezegd ook niet zijn fout maar die van een ander . Eérst in eigen boezem kijken Bertje voor je anderen beschuldigd . Mvg
|
|||
|
|||
Heeft Bert toch waargemaakt wat hij zei, na 4 rondjes ligt de GLPK corvette 2e op een handvol seconden van Bouchut.
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom de marcos lm600 een BTCS tempo draait? De mosler ligt er zelfs nog voor... |
|
||||
|
||||
jaja glpk met hun tank al voor de 2 srt corvettes !
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ultima
weet er iemand wat er met de ultima is gebeurt