![]() |
|
|
|||
|
|||
Je kunt dat zien omdat de laklaag niet volledig effen is, en daardoor het licht anders reflecteert op die bepaalde plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Hallo,Ik denk dat ik veel te vlug wou beginnen bouwen aan dit model.Ik heb nog een 936-78 turbo in overschot waar ik de neus van kon gebruiken .verdorie waarom heb ik dit niet eerder gezien?
![]() ![]() Ik denk er sterk aan om helemaal opnieuw te beginnen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Indien de bedoeling manier a. was, dan is er geen enkel probleem en zou ik het model zo laten. Indien het echter de bedoeling was om het model zo natuurgetrouw mogelijk te maken, dan moet je terug naar "Start, zonder langs de bank te passeren". ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hey huudo,als ik met dat model herbegin zal ik toch moeten passeren langs de bank hoor.Ik moet toch zowiezo nieuwe decals gaan halen 2 sets deze keer ,tegen dat er weer iets fout loopt plus nog een andere doos maar die zijn niet meer te verkrijgen .Dus ik zal voorlopig maar verder doen en er het beste van maken .ja ze zeggen altijd bezint eer ge begint en met redenen hé
![]() Last edited by coco; 09-01-2007 at 01:32. |
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik de wagen afgewerkt .helaas zonder naam van de piloot .wie kan mij helpen ? (LEOPOLD v BAYERN) zo moet het op de wagen komen MAX 15MM . Dan nog vernis erover en t'is klaar .Helaas nog geen foto's
![]() Last edited by coco; 11-01-2007 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Zat die decal er niet bij ?
|
|
||||
|
||||
Jawel maar véél te klein en aan weers zijden kapot. Het water om de decals af te weken was niet heet genoeg met het gekende resultaat als gevolg.
![]() |
|
||||
|
||||
dan moet je het eens vragen aan de mannen hier die zelf decals maken
![]() ik kan u daar spijtig genoeg niet mee helpen. |
|
||||
|
||||
Verder foto's nog te goed in mijn gallerij, bij deze thread gesloten.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|