De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 30-09-2007, 20:39
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Uit goede bron heb ik vernomen dat er afgelopen nacht de PK Corvette is gesaboteerd.

De poort aan de achter zijde hebben ze open gewrongen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 30-09-2007, 20:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Uit goede bron heb ik vernomen dat er afgelopen nacht de PK Corvette is gesaboteerd.

De poort aan de achter zijde hebben ze open gewrongen.
Yes, weer een rel in Belcarland

Schijnt wel een rellerig weekend te zijn geweest. Via diverse kanalen vernomen dat de BTCS-organisatie zwaar heeft geblunderd, en nu jij met je "vage" opmerking.

Heb lekker thuis op de bank gekeken naar F1, GP2, A1GP en F3 Euroseries
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-09-2007, 20:57
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

NGT
Old 30-09-2007, 21:17
De Paddock Enthousiast

Zeg dat wel Corvetteboy. Ze hebben een puike prestatie neergezet.

Ze hebben menig GT3 geweld naar huis gereden. Wat zou het geworden zijn als het het laatste half uur aan 't regenen geslagen was. Dan waren ze misschien nog met de overwinning gaan lopen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 30-09-2007, 21:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Bij PK heeft Kumpen uiteraard niet de race betwist, maar de klacht van GPR werd onontvankelijk verklaard. De Corvette scoort dus wel degelijk punten en pakt meteen de leiding in het klassement.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3032
PK kampioen als we het "constructeurs-kampioenschap" bekijken

Quote:
Bovendien stoot Couwberghs ook door naar de leiding in de Driver Challenge.

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=302
Ohhh, een coureur, niet actief in de D1-klasse, die kampioen gaat worden ? Kan er iemand een paar zakken zout afleveren bij SRO Belgium? Vreten zullen ze het !
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 13:28
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie

Het is niet te geloven hoe de regels in de Belcar nageleefd worden.
Als je de woorden 'ganse meeting' al op verschillende manieren kan interpreteren, zou ik wel eens willen weten waar die naar school gegaan zijn.
Het enige wat hiervan kan komen is misnoegde deelnemers die liever niet meer strijden in dit kampioenschap met op maat aanpasbare en interpreteerbare reglementen.
Jammer dat er maar 1 team klacht heeft ingediend ofwel wilden de anderen de moeite niet doen voor de gekende uitspraak.
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 14:46
De Paddock Enthousiast

Het is gewoon een fout van de organisatie.

Ze hadden het gewoon anders moeten formulieren. PK Carsport heeft weer eens laten zien dat de Belcar regels vol met gaten zit.

Mvg...
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 15:53
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Man man man, wat zijn ze er weer een potje van aan het maken in de Belcar!

Terwijl Kumpen en Longin in Nogaro zitten voor de FIA GT, scoren ze in Spa punten voor het Belcar kampioenschap terwijl er 2 guest piloten in de Z06 zitten!

Snappen wie snappen kan!

Ik heb niks tegen PK (zéééker niet in de FIA GT!), niks tegen Mollekens of Hart, maar het is toch overduidelijk dat ze totaal geen recht hebben op de Belcar punten van de race in Spa!

En zonder veel tralalie blaast de RACB dan de klacht weg van GPR dat PK dus geen enkel recht heeft op Belcar punten.

Dan moet je toch écht blind zijn om hier geen vriendjes politiek te zien!?! Niet?

En er zijn er volgens mij veel die dezelfde mening hebben als ik, maar ze niet durven te posten... Niet?
Old 01-10-2007, 18:14
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Ik ga niet zeggen wat ik zou willen zeggen. Dat is me vorige keer niet goed bekomen.
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 18:38
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie

Gaten zie ik hier toch niet hoor!!

Het is gewoon gatlikkerij en lange arm politiek.

Trouwens @ Nicky, waarom je mening niet zeggen? Het is hier toch een forum, een 'markt'plaats waar vrijuit gesproken kan worden. Het beste is er hier ook al af, dus zo erg kan de impact niet zijn zeker.

Last edited by LSD; 01-10-2007 at 18:43.
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 19:11
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
En er zijn er volgens mij veel die dezelfde mening hebben als ik, maar ze niet durven te posten... Niet?
Het beste voorbeeld van voortrekkerij van PK. Alle wagens stonden gister na de race in het gesloten wagenpark. De Corvette moest naar de TC. Na de TC mocht de Corvette blijkbaar naar de box, terwijl hij egl terug naar het gesloten wagenpark zou moeten volgens het reglement. Want de uitslag was opgeschort. Maar nee, PK moest dit weer niet. En ik ben niet de enige met die mening. Een zekere piloot vertelde dit gewoon aan de mensen van de RACB.
Old 01-10-2007, 19:15
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Wat is het probleem, het team heeft toch gewoon zijn best gedaan? Waarom zou men voor de constructeurs/teams stand geen punten mogen scoren? Daar maakt het toch niet uit wie er in zit?

Kumpen en Longin krijgen geen punten, dat is logisch. Maar ik vind het onzin dat het team dan geen punten zou mogen scoren, die mannen zijn gewoon aanwezig en werken er het hele weekend hard voor.

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Man man man, wat zijn ze er weer een potje van aan het maken in de Belcar!

Terwijl Kumpen en Longin in Nogaro zitten voor de FIA GT, scoren ze in Spa punten voor het Belcar kampioenschap terwijl er 2 guest piloten in de Z06 zitten!

Snappen wie snappen kan!

Ik heb niks tegen PK (zéééker niet in de FIA GT!), niks tegen Mollekens of Hart, maar het is toch overduidelijk dat ze totaal geen recht hebben op de Belcar punten van de race in Spa!

En zonder veel tralalie blaast de RACB dan de klacht weg van GPR dat PK dus geen enkel recht heeft op Belcar punten.

Dan moet je toch écht blind zijn om hier geen vriendjes politiek te zien!?! Niet?

Zoals gezegd: Het team was aanwezig, de rijders niet. Dan is het toch logisch dat het team wel punten krijgt, maar de rijders niet? Of zie ik dat nou verkeerd? Voor het teamkampioenschap maakt het toch niet uit wie er in die auto zitten?
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 19:17
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Daar maakt het toch niet uit wie er in zit?
Waarom staat het dan in het reglement? Voor piet snot?
Old 01-10-2007, 19:37
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

@ICEMAN: waarom hebben jullie geen klacht ingediend? Waarom heeft enkel GPR een klacht ingediend? Waarom doet niet iedereen een Leestje tijdens de FIA GT in Zolder? Als PK de titel ten alle koste wilt, waarom er dan niet voor zorgen dat hij even glorieus wordt als die van Ferrari?
Reply With Quote
Old 01-10-2007, 19:49
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
@ICEMAN: waarom hebben jullie geen klacht ingediend? Waarom heeft enkel GPR een klacht ingediend? Waarom doet niet iedereen een Leestje tijdens de FIA GT in Zolder? Als PK de titel ten alle koste wilt, waarom er dan niet voor zorgen dat hij even glorieus wordt als die van Ferrari?
Quote:
Originally Posted by LSD View Post
Jammer dat er maar 1 team klacht heeft ingediend ofwel wilden de anderen de moeite niet doen voor de gekende uitspraak.
Dit zou een reden kunnen zyn.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules