De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-11-2007, 23:36
derHans derHans is offline
De Paddock Rookie

Was er ook, en natuurlijk de nodige pic's genomen. Album is ondertussen af.
Te vinden op mijn bescheiden site'je.

@ LDWRX, mijn excuses, de volgende keer kom je langs me staan, dan staat mijne arm niet op de foto (je eerste).

Sportieve groeten.
Hans.

Last edited by derHans; 08-11-2007 at 23:39.
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 10:19
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
We hebben verdraaid kort bij elkaar gestaan, denk ik. Casier is iets genomen voor het punt waar jij stond en de Porsche is genomen in de bocht volgend op het onverharde.

Wat je foto's betreft. Wat hier te zien is, vind ik persoonlijk toch al zeer goed. Pannen is mooi gelukt, de "head-on" is ook goed en de avondfoto met Casier is ook wel speciaal. Je geeft de wagens zeker de ruimte in een foto die ze verdienen. Daarmee wil ik zeggen dat je niet alleen goed de actie vastlegt, maar zeker ook laat zien waar ze naartoe gaan - Duval en Casier foto's zijn hiervan goeie voorbeelden. De C2 is ietske anders, maar daar was het de bedoeling denk ik om dat hoop met bieten en toeschouwers er ook op te hebben, dus da's ook goed gelukt.

Een goeie investering die spiegelreflex als je het mij vraagt. Welke heb je? (een canon, gok ik, maar ik kan mis zijn natuurlijk).

Kijk al uit naar de volgende gelegenheid.

Hmmm, is inderdaad op exact dezelfde plaats, ik heb er zelfs ene van Casier die bijna een copy van die van u is...
Wij waren daar met een groepje van 8 waaronder 2 dames (toch wel zeldzaam op een rally) en ik had een KS motorsport jas aan...

Bedankt voor de toch wel positieve commentaren...
Neen het is geen cannon, maar een Pentax 100D super
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 12:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by kulgan View Post
Hmmm, is inderdaad op exact dezelfde plaats, ik heb er zelfs ene van Casier die bijna een copy van die van u is...
Wij waren daar met een groepje van 8 waaronder 2 dames (toch wel zeldzaam op een rally) en ik had een KS motorsport jas aan...

Bedankt voor de toch wel positieve commentaren...
Neen het is geen cannon, maar een Pentax 100D super
Wij waren met 4, waarvan 1 dame - als ik mijn 15-jarige dochter al als dame mag omschrijven. Het was haar eerste keer dat ze naar de rally ging en ze heeft zich blijkbaar goed geamuseerd, dus voor herhaling vatbaar.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules