|
|
||||
|
||||
mjah, je hebt aanvankelijk je eerste post gedaan om 23.58u
en je post ge-edit om 0.04u Ik denk dat ze dan naar dit laatste kijken. Wat er ook kan ge-edit worden...
|
||||
|
||||
1) Als men mij ervan verdenkt dat ik valsspeel is voor mij de fun eraf. Er zijn trouwens mensen die mijn post om 23.58 gezien hebben. Maar goed, ze zullen mijn tijd niet van buiten geleerd hebben natuurlijk.
2) Edit om 00.04 : ik heb dan wel zeer veel voordeel gehad om 4 minuten free practise te bekijken Maar goed, van mijn part diskwalificeer je me maar hoor, regels zijn regels. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik verdenk je niet van valsspelen hoor... Trouwens, dit is maar een spel hoor met enkele regeltjes... Zo'n ramp is het toch niet denk ik? :s
|
||||
|
||||
Het spel is zelfs van totaal geen belang, ik doe gewoon mee uit symphatie. Maar dat men mij verdenkt van valsspelen, daar til ik zeer zwaar aan.
|
|
||||
|
||||
bwaa, echt letterlijk wordt dat niet gezegd hé. Voor zover ik kan zien natuurlijk.
|
||||
|
||||
Er is niemand die het in de vorige posts over valsspelen heeft.
Mocht ik de handel nog organiseren, werd die tijd geschrapt. (los van de persoon die het gepost heeft, laat ik dat even duidelijk stellen.) Een week op voorhand heb ikzelf nog in het reglement 'tijden voor 6 maart 0u00 posten' gezet. Ik weet niet hoe bart het zal oplossen, maar hoe klein 4 minuutjes ook mogen zijn, het is na 0u00 gepost. Je hebt een hele vrijdag tijd gehad om een prono in te dienen. Te laat ? Pech gehad, net als airco en Snelle Japie.
|
||||
|
||||
So be it.
|
|
||||
|
||||
ikke ook slecht gestart, gewoon volledig vergeten, miljaar hé!
soit, beter slecht starten en goed eindigen dan omgekeerd! en wat die regels betreft ... niet slim om uw post te editten hé, beter gewoon een nieuwe post doen, anders krijg je van die stomme discussies!
|
||||
|
||||
Weer een les geleerd eh Maarten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by PorscheGT; 06-03-2004 at 14:26. |
|
||||
|
||||
"Goed begonnen, is half gewonnen"
'k had eerst nog gedacht van 1.23.998 te posten, maar vond dat misschien te optimistisch en heb dan maar iets in de 24 gepost, maar de 98 achteraan wel gehouden. Voorwaar een goede zet, blijkt nu. Last edited by Guido; 07-03-2004 at 01:13. |
|
||||
|
||||
Ik zat helemaal mis , de raenault mist duidelijk power
*edit* en ik mis duidelijk slaap , renault natuurlijk... Last edited by R@ce@holiC; 07-03-2004 at 02:16. |
|
||||
|
||||
wel opvallend dat iedereen die punten gescoord heeft M Schumacher als pole-sitter opgaf weer een maximumscore behaald door Huudo dus ..
|
||||
|
||||
Wow! 3 Punten! En ik die dacht dat ik 1:25 en zoveel had gepost, valt dat mee dat ik 1:24 en nog wat heb genomen
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|