De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-05-2004, 16:23
racefreak's Avatar
racefreak racefreak is offline
De Paddock Rookie

moest de chat dan ook nog werken zou handig zijn
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:28
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
En ik ga dit geen 2 keer meer zeggen. Anders volgen er maatregelen.
Sorry, Huudo! Ik wist niet dat er een chatkanaal was en heb dit precies ook niet gelezen in de FAQ! De volgende keer zal ik erop letten.
Ja, soms laat ik me nogal gaan tijdens de races!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:28
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Coulthard net in een interview met ITV. "Ik dacht aan Days of Thunder waar de race-engeneer zegt of je hoog of laag moet gaan." "When we knew Kimi's engine would blow in the following lap we pulled him in, Bar as a new team didn't have that reaction..."
Old 23-05-2004, 16:29
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Belle
Ik ben content! Maar had nog beter geweest met Montoya op 3de stek... Tja, ge kunt het niet al hebben!

Interceptor, jij springt nu een gat in de lucht zeker??

Greetz,
Belle
Bwa, dat valt toch tegen hoor, ben wel content natuurlijk, maar er zat meer in, mja 't is Monaco he.
Na de eerste stop zat Button meteen geblokkeert achter Da Matta, die pas een 15 tal rondes later ging pitten, hier heeft Jenson toch wat tijd verloren. Na de tweede safety car moest hij ook weer van ver terug komen doordat er enkele trageren tussen hem en Jarno zaten, echt knap teruggekomen! Zat bijna mijn nagels eraf te bijten
Maar ik geef zeker toe dat Jarno de verdiende winnaar is, hij is (net als Jenson) aan een heel sterk seizoen bezig, en zeker dit weekend was Jarno gewoon top.

Volgende week dan maar voor Jenson ...
Old 23-05-2004, 16:34
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Huudo
Even ter herinnering. Het forum is geen chat kanaal. We hebben een chatbox op het forum speciaal ingericht om tijdens rally's en races kreten te kunnen uiten stijl: Schumi gecrasht, Alonso uitgevallen. Deze horen hier niet thuis. Als zou blijken dat de chatbox niet naar behoren werkt, dienen jullie daar melding van te in het forum 'Vragen aan de Admins'.

En ik ga dit geen 2 keer meer zeggen. Anders volgen er maatregelen.
sorry, ik zal het nooit meer doen
Old 23-05-2004, 16:44
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by BMW E46 V8
Ik heb het al begrepen!!!!! Kzal er int vervolg op letten en ja de chat werkt ni
Zoveel uitroeptekens zijn nergens voor nodig.

En zoals gezegd, problemen met de chat kunnen bij Vragen aan de admins gemeld worden. We kijken er dan zo snel als mogelijk naar.

Ik heb alle chat-achtige uitlatingen samengevoegd in de eerste post van de desbetreffende personen. Zo is er van hun 'uitspattingen' niets verloren gegaan en blijft het voor de andere forumbezoekers nog enigszins overzichtelijk.
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 16:46
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie

mja je hebt gelijk maar in het vervolg zal ik er op letten wat ik post maar deze race was echt wel goed en ik liet me beetje gaan mijn excuses daarvoor
Old 23-05-2004, 17:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

alle excuses aanvaard.

Terug naar de race dan. Idd. een race met een hoge spektakelwaarde. De laatste 10 ronden konden net zo goed, recht uit de oude doos komen. Renault tegen Honda op het scherp van de snee. Ik moest plots aan Senna en Mansell denken, die ook op het laatst een flink robbertje uitvochten. Was wel closer en de omstandigheden anders, maar goed. Hopelijk nog meer van deze kopduels in het seizoen. En het wil maar niet lukken bij McLaren. Moedeloos wordt ik ervan.
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 17:15
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Inderdaad, ik vind het ook heel erg voor McLaren. Coultard viel er dan ook heel onfortuinlijk uit... En dan Kimi met motorpech... Het wil maar niet lukken...

Die mannen moeten nogal met de handen in het haar zitten!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 17:17
BMW E46 V8's Avatar
De Paddock Rookie

Ja dit is wel een minder seizoen voor het team Als zij nu echt goed waren kregen we wat meer concurrentie voor de ferrari maar ik hoop dat er nog zo'n wedstrijden komen
Old 23-05-2004, 18:36
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Naaah, geraakt gefrustreerd achter Alonso en maakt een foutje op het genadeloze Monaco --> Schumi out
Kan je me nu ook de lottocijfers voor volgende week eens geven Stijn?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 19:35
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Man, man wat een race!

Even mijn opmerkingen:

* De eerste crash was inderdaad niet nodig: Sato moest van in het begin een zwart-oranje vlag gekregen hebben. Ik snap het echt niet wat die mensen bezielt, als je al half in brand staat ronden lang het circuit bevuilen en gevaarlijke situaties creeëren...
* Wat hebben ze tegenwoordig bij race control tegen die rode vlag? Sinds een paar jaar is zelfs een dodelijk ongeluk (Italië '00 en Australië '01) niet belangrijk genoeg meer om de race te stoppen. Ook vandaag weer: de situatie waarin de Marchalls Fisichella moesten evacueren was uitermate gevaarlijk. Eentje aan de start-finish nam dan maar zelf het initiatief...
* De eerste tunnelcrash dan. Niemand zal het ooit weten aangezien er in de tunnel een gebrek aan camera's is, maar als tijdens een blauwe vlag situatie de leider in de muur terecht komt ligt dat meestal niet aan hem... Ik denk dat de reactie van Alonso duidelijk aangaf dat Ralf op dat moment eerder broer van Michael dan sportieve coureur was.
* En dan de move van het seizoen. Normaal gezien zou ik de actie van Montoya afkeuren, maar na tien jaar Schumi-terreur vind ik het fantastisch dat hij eens een koekje van eigen deeg krijgt. Dat zal hem leren jojo te spelen onder safetycar.

Conclusie: terechte winnaar, en hét moment waar menig neutraal fan al jaren van droomt!

Nicki
*
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 19:40
BMW E46 V8's Avatar
De Paddock Rookie

Das een goede samenvatting Maar ik wil nog iets zeggen over de Marshalls, die stonden af en toe ook wel op levensgevaarlijke plaatsen, en toen sato stil stond liepen er marshalls naartoe en juist toen gebeurde het ongeval met fissichella. Ik zeg maar dat die marshalls geluk gehad hebben daar
Old 23-05-2004, 19:56
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Er wordt weer leuk met modder gesmeten tussen de verschillende rijders. Altijd plezant om volgen.

+
Trulli, niets op af te dingen, nooit in gevaar ! keep it up JT.
+
Schumacher wint niet
+
De vele spanning
+
Auto's hebben weer eens getoond dat ze super veilig zijn!

-
Alonso : Volgens mij een veel te overmoedig manoevre. Hij had makkelijk kunnen wachten en hem bij de chicane uitremmen.
-
Sato : een waar gevaar, zeker in het prinsdom . Onsportief gedrag van BAR

- Schumacher, Hij wint niet
Reply With Quote
Old 23-05-2004, 20:08
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie

op racing1.de staat een sumiere uitspraak over M. Schumachers "patat" in de tunnel.

ik kon, toch moeilijk de "safety-car rammen", ik heb dan in de tunnel flink geremd om zo mijn banden en remmen op temperatuur te houden, dat montoya deze situatie verkeerd heeft ingeschat ? dat gebeurt nu eenmaal maar het maakt me toch een beetje zuur, we hebben al 5 prachtige race's gehad voor ferrari maar dit was niet volgens plan.

cfr M. Schumacher.
"Ich konnte schlecht das Safety-Car über den Haufen fahren. Ich habe im Tunnel gebremst, um meine Reifen und meine Bremsen auf Temperatur zu bekommen. Dass Montoya die Situation falsch eingeschätzt hat, passiert. Ich bin dennoch etwas sauer. Wir hatten fünf erstklassige Rennen, dieses hier ist nicht so gut gelaufen."

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules