![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mij verbaasde het ook dat hij zo ineens binnen moest, want de eerste rondjes na zijn pitstop waren nochtans heel snel ![]() En schumi na zijn pitstops voor de BAR's reed die niet gestopt waren snap ik ook helemaal niet (kzal der eens extra op letten als ik de video volgende week bekijk) En waarom komen de BAR's ook niet binnen bij de Safety Car ![]() Ik heb veel bewondering voor B-A-R, maar mits betere strategiën zou er soms misschien nog net iets meer inzitten.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 20-06-2004 at 23:41. |
|
||||
|
||||
toch nog even over dat restart-incident: zouden ze in de F1 niet beter gewoon doen zoals in CART? maw als de restart niet correct verloopt de SC weer uitsturen, en iedereen zijn oude posities weer innemen? het is misschien saai, dat extra rondjes SC, maar het zou eerlijk zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||||
|
|||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
allemaal van de eerste personferenties meteen na de race, en gevonden op F1-live.com. uit het cursieve gedeelte kan je afleiden dat het volgens hem perfect mogelijk was om te blijven racen, maar dat hij dan zou geparkeerd hebben tot hij beter nieuws zou krijgen. als je dan zegt dat hij er onverschillig bij blijft....
|
||||
|
||||
De uitslag is volgens F1.com nu 'official', er is dus geen klacht ingediend tegen Schumacher. Ik ga de mensen van de VRT nog begrijpen, voetbal verloopt toch nog net iets eerlijker...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
- Niemand heeft nadeel ondervonden van deze situatie ... - Er is niemand in gevaar gebracht - Er is geen sprake van een opzettelijke fout .... - .... Het bewijs dat geen enkel ander team meedoet aan dit muggeziften bewijst dat een straf hier totaal niet nodig is. Wees gerust dat andere teams wel een klacht zouden indienen als ze zich benadeeld voelden ![]() Nicki_Mks = Muggezifter ![]() ![]() QED ![]()
|
||||
|
||||
Ik jaag me vooral op aan al die mensen die maar zitten te zagen over het feit dat het Schumacher niets deed dat Ralf er zo hard afgegaan is. Hoe kunnen zij weten hoe iemand zich voelt en wat geeft hen het recht om dergelijke conclusies te trekken? Waren ze er zelf bij misschien? Zielig!
![]() Precies alsof Schumacher Ralf zelf effe uit de wagen moest gaan halen. Laat dat maar over aan de mensen die daarvoor opgeleid zijn. En gelukkig voor Ralf zijn ze daar in de US zeer goed in omwille van de vele highspeed crashes op de ovals (ook al kwamen ze wel vrij laat bij de crash). Schumacher doet gewoon zijn job net als al de racepiloten, ze kennen allemaal de risico's van hun vak of het nu touring cup of F1 is! Ter info: Big brother visits Ralf in hospital Mario Theissen was also there Ralf goes to the hospital Michael Schumacher didn't do his famous 'Schumi leap' on the Indy podium. The German has admitted he feared for his little brother after Ralf backed his BMW-Williams into the banked Indianapolis oval-corner at something like 300km/h. ''I remembered Monza,'' said Michael, who was at the test-track when Ralf was knocked out. ''I went to the medical centre and he wasn't in good condition.'' '' Today I drove past and just saw him there, his head just sitting there, and - knowing what happened to him at Monza - it was a big concern. I was worried.'' Michael, 35, barked down his Ferrari's in-car radio. ''I was saying 'what's going on,' 'why is he still there?'. I don't think I could have raced if we weren't under the Safety Car.'' Schumacher confirmed the 'first thing' he would do after a post-race press conference would be to visit the recovering Ralf in a downtown Indy hospital. The German, visited by BMW director Mario Theissen in the track's medical centre after a 310km/h shunt at Indianapolis, is 'bruised and shaken' but otherwise ok. A source said Ralf, 28, will 'definitely' stay in hospital overnight. Another source said he might stay there for 'several days.' ''I saw him when he was getting a first check,'' said Theissen. ''I spoke to him for a bit and he is ok.'' The massive rear-first shunt into the banked oval wall was caused by a deflated left rear tyre, Williams' tyre partner Michelin confirmed after an examination. ''It’s clear [it] was damaged ... probably in the wake of the [first corner shunt],'' said Pierre Dupasquier, who said Fernando Alonso had the same problem. Bron: F1.racing-live.com |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
MS kwam de baan op voor Sato en Button omdat die héél lang moesten wachten om door te kunne met al de brokstukken daar op de baan. Ze hadden daar misschien moeten doorrijden met 300 per uur? De snelste weg, was via de pitlane ... Schumacher en Barrichello maakten een stop en kwamen zelfs voor Sato en Button, omdat die moesten uitkijken waar ze reden.
Iemand hier al carbonfibre in zijn handen gehad? Anders neem ik de volgende race een stukje mee, en je mag eens erin knijpen ... kijken wat de reactie op je handpalm is. Die springt open, net zoals banden ervan exploderen of platlopen (kijk maar naar Alonso en Ralf!). Ralf zijn crash is waarschijnlijk een gevolg van carbon fibre dat is blijven liggen op de baan in de eerste bocht van het contact in de eerste ronde, dit is samenwerking met de banking van het circuit. Toch logisch dat Button en Sato dan niet door die bocht zullen heenvliegen op dat moment? Een beetje kritiek is goed, en in mijn ogen is MS daar in fout bij het inhalen van Barrichello, maar we moeten niet blijven zoeken hé??? |
|
||||
|
||||
De enige die hier terecht een klacht over zou kunnen indienen is Barrichello, enja die zal dat natuurlijk niet doen. Tenzij via een omweggetje dan, hij was verrast dat de safety car binnen kwam. Door die nieuwe regel (na Monaco) moet de Safety Car niet meer bekend maken wanneer hij zal binnenkomen ...
Maar moest hier schumi worden ingehaald door iemand van een ander team, er zou wel een klacht volgen en dus ook een stop and go. Zo is de strijd op de Nurburgring 2001 ook vroegtijdig beslist door een stop and go. Ralf was in strijd met Michael, maar bij het buitenkomen van de pit, reed Ralf met een band net over de streep ... klacht en stop and go en schumi kon de race verder controleren .. En die late zwarte vlag voor Montoya, kzou er ook niet van verschieten moest dat door een klacht zijn. Normaal als er iets onderzocht wordt (valse start of te snel in de pit ofzo) wordt dit vrijwel direct gemeld dat er iets onderzocht wordt, gisteren bij Montoya was het al over half de race (als ik me niet vergis) dat er gemeld werd dat er iets over Montoya onderzocht werd ...
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 21-06-2004 at 15:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zeg maar wat ik op F1-live.com lees! Barrichello zei dat hij verrast was dat de safety car zijn lichten uitdeed en al meteen de pitlane inreed.
En als hij daar opzettelijk van het gas gegaan was, denk niet dat hij volgend jaar nog in de rode bolide zou rijden ...
|
||||
|
||||
Los van de polemiek in de voorgaande posts :d heb ik de indruk dat ze absoluut geen rode vlag meer geven in de F1. Voor hetzelfde geld was er nog iemand opgereden, en hoe was Ralf er dan vanaf gekomen? Idem voor de marshalls. In mijn ogen was dit duidelijk een rode vlag situatie, zeker aangezien de andere zijde van het circuit vol brokstukken ligt. Als zelfs de weg door de pits al sneller is...
Maarja, de tv gaat precies voor op veiligheid voor Bernie en co... FF
|
|