![]() |
|
|
||||
|
||||
En ik kan (weliswaar op het nippertje) bevestigen dat ik ook mee kan gaan
![]() |
|
|||
|
|||
Even dit nog:
Dirk Heyman gaat niet mee wegens " wie vertrekt er nu midden in de nacht naar een beurs". Ik pik Sledge op om 04.45 aan de Mc Donalds in Lokeren. Pik om 05.15 Johan op aan Permeke in Antwerpen. Kom tegen 05.50 naar de afgesproken plaats om dan de groep te vervoegen. |
|
||||
|
||||
Ik pik Ottooke en Roverke114 (let 2x maal op de verkleinvorm
![]() Tot morgen. |
|
||||
|
||||
't zal een lange dag worden maandag en dinsdag
![]() Vannacht rond 3u opstaan, dan rond middernacht terug thuis, en dan dinsdagnacht er om 4 uur alweer uit om te gaan werken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ma en ik komen niet naar geel. We zullen aan het buskotje voor de oprit aan de E34 in Turnhout wachten (iets na waar de snelheidsbeperking van 70 begint op de brug). Kunnnen jullie is schatten hoe lang jullie over Geel-Turnhout doen? Half uurtje?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Gij ging toch heel het weekend niet kijken? Of uitgeregend aan de zee en dan vroeger teruggekomen? ![]() ![]() Quote:
![]() Quote:
![]() ----------------------------- Ondanks een verkoudheid, is Huudo al dik in form. Diegene die hem kennen weten wat ze mogen verwachten ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Routenet.net zegt 30 minuten
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ok,
Driesco, dat ziet er goed uit, om 04u40 opstaan , zien da'k niks vergeet en ontbijten thuis hoeft nie, da's makkelijk. Tot vannacht/morgenvroeg JOhan |
|
||||
|
||||
Ik ga in extremis moeten passen, heb geen vervoer. Tzal voor volgend jaar zijn dan.
FF
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Even een nieuw overzicht posten :
Chauffeurs 1. Sennake 2. Huudo 3. Driesco Meerijders 4. Raceboy (Turnhout) 5. Raceboy's mama (Turnhout) 6. Mark (Venlo) 7. Werner 8. Dominique 9. Johan 10. Roverke 114 11. Sledge 12. Ottooke Nog niet zeker 13. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?) Klopt dat zo ongeveer een beetje? Op basis van deze lijst gaan we morgen in Geel vertrekken als iedereen die er moet zijn, er is. |
|
||||
|
||||
Ik haak af. Werk voor school en sollicitaties verplichten mij voor beide opties af te haken
![]() |
|
||||
|
||||
Intussen is de bonde DP bende in Essen geweest, en word het hier plots heel stil!
![]() Zijn ze daar allemaal opgepakt in Essen? ![]() Of is de Essen Motor Show zo tegen gevallen dat we er niks over mogen weten?? Of is het zo mee gevallen, dat jullie er stil zijn van geworden?? Waren er toevallig ook fototoestellen aanwezig daar in Essen??? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|