|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Knappe foto's seg!
Ik wil toch nog even terugkomen op het incident in de pits. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook wel eens als 'toeschouwer' in de pitlane ben geweest. Via via heb ik de controle weten te omzeilen. Het was trouwens tijdens een 24 uur... Nu ben ik wel een voorzichtig iemand. Ik probeer ook steeds de gevaren op voorhand te zien. Ik ben steeds achter de lijnen gebleven en heb NOOIT iemand in de weg gelopen. Ik liep NOOIT tussen de wagens door en had steeds gezien wanneer een wagen kwam pitten zodat ik niet voor deze wagen zou lopen... Dit is trouwens dezelfde manier waarop ik tijdens de donderdagtrainingen door de pits loop. In niemand z'n weg en héél voorzichtig. Techniek kan altijd stuk gaan en het kan altijd gebeuren dat een vermoeide piloot u niet heeft gezien (of een stuurfout maakt...). Veiligheid begint bij jezelf... J. Last edited by Jakke.be; 04-10-2011 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Knappe foto's. Deze vond ik de best gelukte van degene die ik genomen heb.
|
|
|||
|
|||
De persoon in kwestie is gisteren overleden volgens de facebook van circuit Zolder. Sterkte aan de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee wie/wat Black Bull is op de entrylist voor Spa?
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk een entry van Black Bull Swiss Racing. Die waren dit jaar te zien in de Blancpain met een Ferrari 430.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad een Zwitserse Ferrari F430. Maar nu ook op de lijst een extra Audi R8 uit Zweden en vooral de Audi TTRS met als rijders Hohenadel en Piccini!
|
|
|||
|
|||
Vita4One ook met een ferrari en met Verdonck tijdens de laatste wedstrijd.
autosport.be
|
|||
|
|||
Scuderia Monza neemt omwille van begrijpelijke redenen niet mee(persbericht), 4 extra wagens doen mee(Brunstedt Motorsport, Black Bull Swiss Racing, Raeder Motorsport en Vita4one)(belcar.com).
Jammer genoeg vallen ook enkele regulars af, waaronder MSE, GPR en Brass Racing(maar die hadden in het begin al gezegd van niet alles mee te rijden). Gevolg is dat er eigenlijk niet meer wagens dan anders op de grid staan, maar er zitten wel een paar mooie bij de invallers.
|
|||
|
|||
Toch weer 3 wagens bij:
Chad Ferrari 458 GT3 2X Prospeed Freeman Porsche 997 Supercup belcar.com
|
|||
|
|||
Nog meer goed nieuws:
WRT persbericht: "Bert Longin en Xavier Maassen krijgen de Fransman Julien Jousse naast zich, terwijl Enzo Ide en François Verbist er met de Monegask Stéphane Ortelli een pak ervaring en snelheid bijkrijgen". |
|
||||
|
||||
Mensen die meer info wensen te lezen...
Quote:
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport Last edited by NetForce84; 20-10-2011 at 19:45. |
|
|||
|
|||
Raf Vanthoor en Kris Wauters geven forfait voor zondag, reden is dat wagen niet klaar is na crash in Zolder.
|
|
|||
|
|||
Dan hadden ze beter hun Viper nog eens ingezet waar ze nu taxiritten meedoen.
|