|
|
||||
|
||||
afgelopen week gezien : Aston Martin DB 7 coupe gezien
heftig autotje
|
||||
|
||||
MG B (ex-exemplaar van mijn nonkel, maar rijdt hier nog rond)
Een heel oude Citroen, diegene da zee "dievenkoesjen" noemden Sierra Cosworth (van ne maat) met 380 pK Geregeld s'morgens op de baan Audi S8 s'avonds op de baan : Subaru Impreza WRX En op t werk heb k al is een bestelling gezien van de Sjeik van Brunei -> Een 20cm verlengde witte Mercedes met witleren interieur etc.. vraag mij ni welk type, want da ken k ni, ma zo ne "gewone", geen CLK of zo
|
||||
|
||||
Vandaag bij een klant in de garage een "antieke " Porsche Cabrio 1600 gezien.
Naar het schijnt noemen ze het een "Pad" . Bouwjaar 1962, 6V batterij, lederen interieur. Knalrood, met zwart dakje, in perfecte staat. Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij de hand had. Aangezien dat karretje in onze weg stond, moest het even worden buiten gezet. Het duurde even voor hij startte , maar toen.... Jongens wat een een heerlijk boxergeluidje! Trouwens, daar stond nog heel wat moois in de garage hoor. Een Carrera II-cabrio , een Range Rover (volgens mij full option, daar zat zowat alles op en aan ), een Gitzwarte "Fat Boy" en een "gewone " Harley (van mevrouw). Ik zal het adres van al dit moois maar niet posten zeker ? Enne, Marshal,.... het waren weeral Hollanders ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ford Fusion Inderdaad voorlopig alleen te bewonderen op internet (en dan nog zelfs niet op de site van Ford.be ), tenzij je natuurlijk behoord tot het topje van het Ford Management. Blijkbaar rijden die mannen er al mee rond. Veelal is het een kwestie van promotie gecombineerd met road-testing van een beperkte productiereeks. Last edited by fordje; 25-09-2002 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Vermoedelijk, maar toch wel heel subtiele promotie. Niet één sticker van Ford ofzo. Gewoon, een standaardauto. Hij stond niet eens opvallend geparkeerd (tussen een Saab 9-3 en een container in een zijstraatje )
|
|
||||
|
||||
Gisteren waren ze een foto-shoot aan het doen van enkele zwaar getunede wagens op de parking van de kinepolis in Kortrijk. Onder andere een BMW M3 cabrio die voorzien was van vlinderdeuren...
|
|
||||
|
||||
een cabrio met vlinderdeuren ?
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag toen ik naar het station van Hasselt reed een HUMMER gezien, mét Belgische nummerplaat. Zo rijden er in België toch niet te veel rond denk Ik had dat nog nooit in het echt gezien: de moeite!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Pover aanbod deze week, enig lichtpunt (of richtpunt?) op de weg: een dakloze donkerblauwe Corvette, njammie.
jan |
|
||||
|
||||
Gisteren een knalgele Alfa Romeo SZ gezien op de A17 Brugge-Doornik. Lang geleden dat ik nog eens zo eentje gezien had.
|
|
||||
|
||||
Ne Citroën C8
2 Rollsen en een Bentley en een paar Ferrari's
|
||||
|
||||
De maandag is reeds mooi begonnen: een Lancia Thema 3.2 ie
(een Ferrari in schapenkleren), een Mitsubishi Eclipse (kom je niet vaak tegen) en een prachtig stuk uit de oude doos: een Mercedes 220 SE Automatic Cabriolet (midden jaren '60, bij detailinspektie blijkt dat ik die een jaar of tien geleden ook al eens ben tegengekomen en er een prachtige foto van genomen had). jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Yep, en de nummerplaat iets van LUC 010 (over de twee laatste cijfers ben ik niet 100% zeker, de letters wel). Is dat er soms ene uit de beroemde kollektie van Beirre van Katelijne?
De maandag kende nog een mooi einde met het passeren van een Porsche 928 (pikzwart), wat een beauty zeg. jan |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|