![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Eigenlijk wel. Want Paul Belmondo en co namen in deze wedstrijd geen punten dus hebben we wel gewonnen. We gingen met de volle buit naar huis.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sorry, we leven in 2005 de tijd van de globalisatie, U bent een leraar, en U heeft toch behoefte aan een Nederlandstalige versie ? Ik had toch net iets meer verwacht van een leraar. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Integra; 04-08-2005 at 22:55. |
|
||||
|
||||
t is eerder omgekeerd
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik volg,met grote belangstelling overigens,deze discussie.Ik ga zeker niet oordelen wie er fouten gemaakt heeft maar missen is menselijk natuurlijk en de discwalificatie vind ik persoonlijk nogal zwaar.Ik weet wel dat er,zoals in vele sporten,dikwijls bedrog word gepleegd,maar heb ook al ondervonden,vroeger en nu nog steeds,dat er teams in de autosport zijn die bevoordeeld worden door de organisatie en dan bedoel ik op elk niveau,zelfs in de TC,en het valt me steeds op dat het meestal de grote teams zijn die meer mogen of bevoordeeld worden.Ik benadruk WEL dat ik hier nu niet bedoel dat GLPK/Carsport dit heeft gedaan,ik geef gewoon mijn eigen bescheiden mening weer die gebaseerd is op eigen ondervinding door de jaren heen dat ik de autosport volg,hetzij als toeschouwer en/of als teamlid.
Mvg,Speedy. |
|
|||
|
|||
Het feit dat Jorge de moeite neemt om de fans te overtuigen van hun goede wil zegt wat mij betreft genoeg. Ik vind de diskwalificatie zwaar overdreven. Wat ik niet begrijp is waarom de organisatie iets tegen dit team zou hebben, ondanks het de wat twijfelachtige reputatie van Carsport/Hezemans uit het verleden.
De aanwezigheid van de Corvette in het FIA GT is toch een grote aanwinst in de serie. |
|
||||
|
||||
Quote:
Beter mijn tekst juist lezen ik spreek niet namens mezelf . JJORIS ;Graag ook prive info op dit forum achterwege laten AUB . Mvg
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is nog altijd geen reden om dit hier te vermelden mvg
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Is er al een antwoord gekomen op de brief die GLPK naar de FIA heeft gestuurd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wie weet blijven jullie vierde ![]() ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|