![]() |
|
|
||||
|
||||
Soms is het ook beter om geen klacht in te dienen, je wint (niet altijd) punten met een straf voor diegene die ze u afgenomen heeft.
Een klacht indienen kost ook geld hé...
|
||||
|
||||
Hoeveel kost dat dan wel?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=3054 Volgens mij de eerste keer dat ik 100% eens ben met Baert. Wat een gepruts en amateurisme bij sportcommissies, promotors, bonden en organisatoren. Dit is mijn laatste bericht in dit Belcar-forum. Aan zo'n klasse (en ook de BTCS) ga ik geen letter meer besteden. Zonde van mijn tijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ga 100% volledig akkoord met de uitleg van Bramzel.
PK verdient voor mij persoonlijk WEL die team punten. Het TEAM was aanwezig en deed perfect zijn job, vaste piloten waren niet aanwezig en daardoor hebben ze dus geen punten gekregen. Een probleem? Ja, een reglement dat verre van correct is. Volgens mij gaat deze regel ook aangepast worden voor 2008 en er zo problemen voorkomen gaan worden als deze. Ik begrijp langs de andere kant wel de klacht van GPR, maar ik geef PK het volle gelijk hoe ze in deze situatie handelen om TOCH de titel te vangen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ofwel is het PK als enigste team die ZO GOED de reglementen uitpluist en de wankele punten zoekt en toepast om zo het ten volle te kunnen benutten...
Ik begrijp je wel, maar wat als er in Zolder terug zo'n kwelpunt in het reglement naar boven komt bij een ander team en dat team (net zoals pk) ook in z'n recht gaat gesteld worden? Ook zo'n heisa maken als (toevallig of niet) bij PK? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Amen en uit. |
|
||||
|
||||
In Donington heeft de concurrentie gewoon te laat gereageerd door niet op tijd klacht in te dienen.
|
||||
|
||||
Het betreffende artikel ivm Donington was geen wankel punt.
|
|
|||
|
|||
Heb net eens het reglement bekeken.
Voor mij lijkt het er dus nog veel meer op dat dit reglement geschreven is 'ten gunste van'. Anthony Kumpen heeft geen punten gekregen en de auto wel. Zo kan het ook volgens het reglement! Er zijn verschillende reglementen die een scenario als dit mogelijk maken. Quote:
Volgens 8.4 zou auto niet geklaseerd worden met 2 piloten maar volgens 8.5 wel want ze waren met 3 piloten. Volgens 11.4 mag de wagen de nr's behouden omdat hij toch ingeschreven was en deelnam aan de meeting!!! Dit is dus echt gemaakt voor jongens die een ander kampioenschap rijden!! Gewoon 3 piloten inschrijven, iedereen qualificatie laten rijden om te starten en dan de derde piloot laten 'bankzitten'. Zo word dit kampioenschap nog rotter als je weet dat reglement zéér laat kwam en dus wederom voor mij een teken aan de wand is dat die geschreven is volgens een scenarioboek. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik die weeral dacht dat het degene was die de regels zelf schreef ze het best moest kennen! Alsof ik mijn agent moet vertellen dat ik 50 moet rijden zeker! Aan degene die afscheid nemen van dit forum, alles heeft zijn tijd. Die van dit forum is ook al gepasseerd. Heb hier ook betere tijden gekend. |
|
|||
|
|||
misschien staat SRO wel voor Supporters Rot Op
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik had hier een hele tekst geschreven en om even te checken of mijn verhaal klopte ging ik even langs bij enkele nieuwssites.
Het artikel van Baert heb ik dus ook gelezen en dat is nu bijna identiek aan wat ik hier wilde zeggen ![]() Inclusief de Franse versie van het reglement die bij twijfel als officiële tekst geldt. Als ik naar een circus wil zien ga ik wel naar Cirque du Soleil in plaats van deze beschamende vertoning. Dat is tenminste zijn geld nog waard! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|